اهداف مجلس یازدهم تحقق سیاست های راهبردی نظام است، اقدامات به جایی در مجلس یازدهم رخ داد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ قطب نما، نماینده شهرکرد در مجلس گفت: اهداف مجلس یازدهم برای این که در زمره افتخارات انقلاب قرار بگیرد این است که سیاست های راهبردی نظام را باید دنبال کند که این مهم ترین اتفاقی است که باید صورت بگیرد مانند همین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که این یک کار بزرگی در مجلس یازدهم بود.

اهداف مجلس یازدهم تحقق سیاست های راهبردی نظام است، اقدامات به جایی در مجلس یازدهم رخ داد خبرنگاران

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ قطب نما، با اشاره به عملکرد 10 ماهه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس یازدهم در این چند ماهه دارای فراز و فرود هایی بوده است، اما آن چیزی که مهم است مجلس یازدهم تمام تمرکز خود را بر روی مسائل مردم گذاشته است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم برای حل مسائل مردم به ویژه تمرکز در حوزه معیشتی ورود پیدا کرده است همچنین مجلس بر رفع فساد و رانت و تبعیض هم تمرکز دارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان ابتدای مجلس یازدهم مهم ترین دستورکار نمایندگان مجلس رسیدگی به مسائل مردم و مستضعفان بوده و در جهت رفع مسائل گام برداشته است نظیر اصلاح ساختار بورس، تمرکز بر جهت دهی یارانه ها به سمت طبقات مستضعف، ورود به بحث حذف هزینه های آب، برق و گاز برای طبقات محروم و مستضعف و ... بوده است.

راستینه شرح داد: اقدام بعدی مجلس یازدهم در بحث عزت ملی، حفظ و صیانت از حقوق ملت در بحث تحریم ها بود که امروز هم ایالات متحده آمریکا و هم کشور های اروپایی به شدت مستاصل شده اند و اکنون آن ها به دنبال جمهوری اسلامی ایران هستند تا به سر میز مذاکره برشود.

وی اضافه نمود: با اقدام مجلس دیگر گدایی مذاکره از سوی جمهوری اسلامی ایران اتفاق نمی افتد لذا بازگشت عزت در سیاست خارجی کشور و ارتقای استقلال و هویت ملی هدف گیری هایی بود که مجلس یازدهم بر آن تاکید و حرکت کرد.

نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه البته به مجلس یازدهم انتقاد هایی وارد است که با جان و دل آن انتقاد ها را می پذیریم، گفت: اگر از درون مجلس به آن انتقاد نشود و نسبت به اشکالاتی که متوجه آن است متذکری وجود نداشته باشد قطعا با مشکل روبه رو خواهد شد فلذا در کلیت حرکت مجلس قابل قبول و خوب بوده است.

راستینه تاکید کرد: باید به جرات گفت که یک وحدت، یک انسجام و یک تحرک برای حل مسائل مردم سرلوحه فعالیت های مجلس یازدهم است و در جهت آن در حرکت است.

وی ادامه داد: اهداف مجلس یازدهم برای این که در زمره افتخارات انقلاب قرار بگیرد این است که سیاست های راهبردی نظام را باید دنبال کند که این مهم ترین اتفاقی است که باید صورت بگیرد مانند همین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که این یک کار بزرگی در مجلس یازدهم بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی شرح داد: مطمئن باشید که بعد از این که این طرح در شورای نگهبان تایید شود دستاورد بزرگی برای مجلس خواهد بود که در قالب 72 ماده درحال کمک به خانواده و جوانان است.

راستینه در پایان گفت: مجلس یازدهم باید متمرکز بشود به اصلاح ساختار ها اکنون در اصلاح ساختار نظام تربیت بدنی وارد شدیم و در حال کار بر روی آن هستیم وهمچنین در بحث اصلاح ساختار حمایت از خانواده، اصلاح ساختار قیمت گذاری در بحث هدفمندی یارانه ها، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی کشور ورود پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اهداف مجلس یازدهم تحقق سیاست های راهبردی نظام است، اقدامات به جایی در مجلس یازدهم رخ داد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداف مجلس یازدهم تحقق سیاست های راهبردی نظام است، اقدامات به جایی در مجلس یازدهم رخ داد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید