بودجه 1400 از مالیات خودروهای لوکس

به گزارش وبلاگ قطب نما، علی اصغر خانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: در این جلسه موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی و اجیاد درآمد از این محل برای دولت مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

بودجه 1400 از مالیات خودروهای لوکس

وی افزود: پس از بحث و گفتگو در این باره با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق 2 هزار میلیارد تومان از محل اخذ مالیات از خانه های خالی در سال 1400 برای دولت درامد پیشبینی شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با اشاره به مصوبه دیگر اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز، اعلام کرد: موضوع دیگر بحث اخذ مالیات از خودرو های لوکس بود که مخالفان و موافقان این موضوع دیدگاه های خود را مطرح کردند.

خانی با بیان اینکه اعضای کمیسیون با اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال آینده موافقت کردند، گفت: پس از گفتگو در این باره مقرر شد تا کارگروه ای تشکیل گردد و بر اساس قیمت خودروهای لوکس و معیارهای دیگر مالیات هایی برای این خودروها مشخص نمایند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 افزود: مقرر شد تا کارگروه مربوطه هر چه سریعتر تشکیل شده تا بر اساس معیار و ملاک هایی میزان اخذ مالیات از خودروهای لوکس را مشخص کند تا پیش از ارسال گزارش کمیسیون تلفیق برای آنالیز در جلسه علنی این موضوع نیز در بخش درآمدی بودجه مشخص تکلیف گردد.

براساس این گزارش، مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1400 باید در جلسه علنی نیز به تصویب برسد و در نهایت با تاکید شورای نگهبان تبدیل به قانون می گردد.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز

به "بودجه 1400 از مالیات خودروهای لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 1400 از مالیات خودروهای لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید