رونمایی از یک پارک باستان شناسی تازه در کولوسئوم

به گزارش وبلاگ قطب نما، درهای یک پارک باستان شناسی تازه مملو از بقایای باقیمانده از سازه های باستانی و آثار تاریخی در نزدیکی کولوسئوم به روی مردم گشوده شد.

رونمایی از یک پارک باستان شناسی تازه در کولوسئوم

ه گزارش وبلاگ قطب نما به نقل از آرت نیوز، رُم مشهور به شهر ابدی اکنون خانه یک موزه باستان شناسی نو است. پارک باستان شناسی سلیو در ماه میلادی اخیر در این شهر واقع در ایتالیا افتتاح شد.

این پارک باستان شناسی که در فاصله کمی از تماشاخانه باستانی کولوسئوم قرار گرفته است، مجموعه ای از آثار تاریخی که اخیرا کشف شده اند و بقایای باقیمانده از سازه های باستانی را که چندین قرن برای عموم مردم به نمایش گذاشته نشده اند، شامل می گردد.

از جمله آثار نمایشی در این پارک باستان شناسی به بقایای معبد کلودیوس می توان اشاره نمود که در قرن یکم میلادی ساخته شد. سلطنت کلودیوس که از سال 41 تا 54 میلادی به طول انجامید، به وسیله کالیگولا و نرون به انتها رسید.

در پارک باستان شناسی، مقبره امپراطور سرویوس سولپیسیوس گالبا (Servius Sulpicius Galba) قرار گرفته است. سرویوس سولپیسیوس گالبا جانشین نرون شد و تنها یک سال بر امپراطوری روم حکومت کرد و در سال 69 میلادی ترور شد.

گل سرسبد این پارک، موزه فرما اوربیس (Forma Urbis) است، خانه ای که بقایای نقشه باستانی مرمری از شهر را در خود جای داده است که بین سال های 203 و 211 پس از میلاد مسیح در زمان امپراطور سپتیمیوس سوروس (Septimius Severus) ایجاد شده است.

افتتاح پارک باستان شناسی سلیو و موزه فرما اوربیس بخشی از پروژه بزرگ تر بازسازی و اتصال مکان های باستانی مختلف به یکدیگر است. هدف این پروژه ایجاد مسیری است که فروم روم و کولوسئوم را به حمام های کاراکالا، پارک باستان شناسی و سیرکوس ماکسیموس متصل می نماید.

منبع: دنیای سفر

به "رونمایی از یک پارک باستان شناسی تازه در کولوسئوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از یک پارک باستان شناسی تازه در کولوسئوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید