زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه روستایی

به گزارش وبلاگ قطب نما، با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران روستایی واریز خواهد شد.

زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه روستایی

وبلاگ قطب نما: به گزارش تسنیم، با نزدیک شدن به هفته های پایانی سال، مجموعه های از جمله سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تهمیدات خود را برای پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان اعلام کردند.

در همین ارتباط میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره مقدار عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر 2 میلیون و 500 هزار تومان و به ازای همسر 700 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل300 هزار تومان پرداخت می گردد.

وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی و تامین اعتبار اجرا شده؛ عیدی دهم اسفندماه پرداخت می گردد.

به گزارش تسنیم، بیت الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق اطلاع داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می گردد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر توضیح داد: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می نمایند که همین تعداد نیز در آستانه سال نو عیدی دریافت می نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید