شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می گذارد!

به گزارش وبلاگ قطب نما، احتیاج به سرعت به شدت در موتورولا احساس می گردد و این غول فناوری نسبت به این احتیاج مطلع است؛ موتورولا این احساس احتیاج را با استفاده از پردازنده جدیدی که در Edge 50 Ultra استفاده می گردد، رفع خواهد نمود.

شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می گذارد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ قطب نما ، گزارش ها حاکی از آن است که قدرت شارژدهی نسل آینده تلفن همراه این غول فناوری حداکثر به 125 وات خواهد رسید؛ تایید شده است که پرچم دار 2024 موتورولا Snapdragon 8s Gen 3 را در خود جای داده است، همان تراشه ای که در پرچمدار اندرویدی بازار، Galaxy S24 Ultra، استفاده شده است؛ با این وجود موتورولا قول داده است که رقبای بازار را با قدرت شارژ بالا در این مسیر نابود کند.

حتی برترین تلفن های همراه موجود در بازار نیز قادر به افزایش نرخ شارژ به 125 وات نیستند؛ در واقع، ابر پرچمدار فوق الذکر سامسونگ دارای حداکثر توان 45 وات است. در همین حال، آیفون 15 پرو مکس پیشرفته اپل، با محدودیت شارژ کمتر از 30 وات، در گذشته ای بسیار دورتر گیر افتاده است.

البته، موتورولا Edge 50 Ultra هیچ رکورد جهانی جدیدی را ثبت نخواهد کرد؛ به عنوان مثال، Realme GT 5 در تعدادی از بازارهای جهانی و در مدل هایی حداکثر قدرت شارژ 240 وات را پشتیبانی می نمایند. با این حال اگر موتورولا بتواند به این سرعت شارژ دست یابد، تیتر یک رسانه ها را به خود اختصاص خواهد داد.

لازم به ذکر است که انتظار می رود، در کنار Edge 50 Ultra، یک مدل Edge 50 Pro، نیز در هفته آینده عرضه گردد.

موتورولا با این قدرت شارژدهی وارد باشگاه 80 درصدی ها در ده دقیقه خواهد شد؛ چراکه گزارش های حاکی از آن است که ظرفیت باتری این پرچمدار 5 هزار میلی آمپر است و با سرعت شارژدهی 125 وات، این تلفن همراه می تواند به سرعت شارژ 80 درصدی در تقریبا 13 دقیقه برسد.

منبع: phonearena

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می گذارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می گذارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید