شناخت فرهنگ کره؛ نگاهی جامع به زوایای فرهنگ و هنر شرق دور

به گزارش وبلاگ قطب نما(ایبنا)، انتشارات پرنده کتاب شناخت فرهنگ کره اثر سون هومین ترجمه سعیدرضا اتحادی را روانه بازار نشر کرد.

شناخت فرهنگ کره؛ نگاهی جامع به زوایای فرهنگ و هنر شرق دور

کتاب شناخت فرهنگ کره، یک نگاه جامع به همه زوایای فرهنگ و هنر کره دارد. کتاب حاضر پیرو تقویت گفتمان و نگاه به شرق از زبان کره ای به فارسی برگردان شد. گفتمانی که این روزها از اهمیتی روزافزون برخوردار شده است.

این کتاب برای آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان کره ای با جنبه های مختلف فرهنگی کره نگاشته شده است. در شرایطی که منابع معتبر و جامع در زبان فارسی بسیار اندک است این کتاب گشایشی را در فعالیت هر چه بیشتر متخصصان و سیاست گزاران و برنامه ریزی برای ارتباطات بهتر و فعالیت های مشترک ایران و کره فراهم می نماید.

سون هومین (Ho-min Sohn) (دکترای زبان شناسی، UHM، 1969) استاد زبان و زبان شناسی کره ای و مدیر مرکز شاخص زبان کره ای، UHM است. او بعلاوه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش زبان کره ای و رئیس سابق انجمن آمریکایی معلمان کره ای (1994-1997) و حلقه بین المللی زبان شناسی کره ای (1979-81) است. او به عنوان مدیر پروژه مشترکی در زمینه توسعه کتاب های درسی زبان کره ای در سطح کالج و فرهنگ لغت گرامر و کاربرد کره ای فعالیت می نماید.

انتشارات پرنده کتاب شناخت فرهنگ کره اثر سون هومین با ترجمه سعیدرضا اتحادی را در 538 صفحه و به بهای 365 هزار تومان روانه بازار نشر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شناخت فرهنگ کره؛ نگاهی جامع به زوایای فرهنگ و هنر شرق دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت فرهنگ کره؛ نگاهی جامع به زوایای فرهنگ و هنر شرق دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید