فیلم ، اولین خودروی شیائومی نیامده تصادف کرد!

به گزارش وبلاگ قطب نما، زمانی که شیائومی، تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند، حدود یک هفته پیش اولین خودروی خود SU7 را روانه بازار کرد، مورد توجه بسیاری از خریداران نهاده شد. این سدان فناوری و عملکردی را در سطح رقبای خود یعنی تسلا و پورشه، با قیمت مناسب وعده می دهد.

فیلم ، اولین خودروی شیائومی نیامده تصادف کرد!

امیرمسعود عابدین: عرضه اولیه این خودرو با مسائلی مانند زمان طولانی انتظار برای تحویل، عدم رعایت ضمانت بازگشت پول و گزارش هایی مبنی بر چندین تصادف همراه بوده است.

با وجود قیمت اولیه 29900 دلار، مدل پایه SU7 بیش از 700 کیلومتر برد و 295 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد. این اعداد و ارقام مجذوب نماینده باعث شد که این شرکت 50 هزار سفارش را در 27 دقیقه پس از عرضه و 88898 سفارش را در عرض 24 ساعت دریافت کند. این استقبال قابل توجه و حجم سفارشات در کنار مجذوب نماینده بودن، منجر به بعضی مسائل می گردد. طبق گزارش رویترز، مشتریان برای دریافت خودروی خود باید مدت زیادی منتظر بمانند. کسانی که نسخه SU7 Pro را سفارش داده اند، باید 18 تا 21 هفته (حدود چهار تا پنج ماه) منتظر بمانند تا خودروی خود را تحویل بگیرند.

بدتر از آن، کسانی که بالاترین نسخه SU7 Max را سفارش داده اند (با 800 کیلومتر برد و 663 اسب بخار قدرت)، باید تا 30 هفته یا 7 ماه و نیم صبر نمایند.

یکی دیگر از مسائلی که شیائومی از زمان عرضه SU7 با آن دست و پنجه نرم نموده است، افرادی هستند که با آن رانندگی می نمایند. عکس و فیلم هایی از رانندگانی که کنترل خودروهای خود را از دست داده اند در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است. با قوی ترین نسخه این خودرو که 663 اسب بخار قدرت و گشتاور الکتریکی آنی را به رانندگان ارائه می دهد، شاید تعجب آور نباشد که بعضی از افرادی که در حال تست رانندگی با آن هستند، از راندن آن شگفت زده شوند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ قطب نما مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فیلم ، اولین خودروی شیائومی نیامده تصادف کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، اولین خودروی شیائومی نیامده تصادف کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید