منتظری: بازگشایی سالن های سینما شوآف مدیریتی است

به گزارش وبلاگ قطب نما، دبیر تحریریه سینما پرس با اشاره به این که بحران کرونا هنوز تمام نشده است، گفت: بیشتر مردم بعد از ساعت 20 به سینما می فرایند، با توجه به محدودیت های تردد در شب ها بازگشایی سالن های سینما معنا ندارد.

منتظری: بازگشایی سالن های سینما شوآف مدیریتی است

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ قطب نما، برنامه سینما معیار با موضوع آنالیز نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر و حضور مردم، با حضور سید رضا منتظری (دبیر تحریریه سینما پرس، فعال و کارشناس رسانه ای) از شبکه رادیویی تبادل نظر روی آنتن رفت.

رضا منتظری در برنامه سینما معیار گفت: من با حضور هنرمندان و اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر مخالف هستم.

وی با اشاره به این که در دوران پاندمی کرونا نباید دورهمی و جشن برگزار کنیم، مطرح کرد: پزشکان و دغدغه مندانِ حوزه سلامت به طور مستمر مردم را به رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی تشویق می نمایند.

این کارشناس رسانه اضافه نمود: شرایط آمار و شیوع کرونا بسیار شنماینده است و هر لحظه امکان دارد مسئله ای بسیار عظیم تری واقع گردد.

وی با اشاره به این که بحران کرونا تمام نشده است، شرح داد: در حال حاضر مسئولان مختلف قصد دارند جشنواره فیلم فجر را در بحران کرونا برگزار نمایند و امیدوارم که در این دوره از جشنواره به حضور اهالی رسانه و هنرمندان بسنده نمایند و افراد بیشتری را دور هم جمع ننمایند.

رضا منتظری ادامه داد: حضور مردم در سالن های سینما باعث می گردد تا آمار شیوع کرونا فرایند صعودی پیدا کند.

وی با اشاره به این که جشنواره فیلم سال جاری برای مخاطب جذابیت ندارد، مطرح کرد: بسیاری از فیلم سازان سرشناس و مطرح در این دوره از جشنواره حضور ندارند.

دبیر تحریریه سینما پرس در بخش دیگری از سخنان خود در برنامه سینما معیار گفت: بازگشایی سالن های سینمایی در شرایط حاضر همانند بسیاری از رفتار های مدیران سازمان سینمایی در سال های اخیر، یک شوآف است.

وی ادامه داد: برای من سوال است که مدیران سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد در 11 ماهِ گذشته برای سینماگران و سینما چه قدم هایی را برداشته اند؟

رضا منتظری با اشاره به محدویت تردد شبانه در شهر های ایران، شرح داد: بیشتر مردم بعد از ساعت 20 به سینما می فرایند، با توجه به محدودیت های تردد در شب ها بازگشایی سالن های سینما معنا ندارد.

وی اضافه نمود: جشنواره فیلم فجر در شرایطی برگزار می گردد که مردم باید قبل از ساعت 21 در خانه حضور داشته باشند.

این فعال رسانه ای تاکید داشت: متاسفانه سینمای ایرانی سیاست گذاری اصولی ندارد و همه تصمیم ها در لحظه گرفته می شوند.

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی کشور بدون خلاقیت و تفکر دقیق درباره سینما تصمیم می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "منتظری: بازگشایی سالن های سینما شوآف مدیریتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: بازگشایی سالن های سینما شوآف مدیریتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید