موبایلی که قلب جوانان هندی را به دست آورده است!، عکس

به گزارش وبلاگ قطب نما، زومیت نوشت: طبق گزارشی نو، جوانان کشور هند علاقه زیادی به گوشی های هوشمند وان پلاس و Lava دارند.

موبایلی که قلب جوانان هندی را به دست آورده است!، عکس

بازار گوشی های هوشمند هند در حال تغییر است و خریداران جوان در این کشور گوشی وان پلاس و گوشی Lava را به خرید برندهای شناخته شده تری مثل ردمی و ریلمی ترجیح می دهند.

گزارش Techarc براساس نظرسنجی بین 3,631 جوان هندی حدبیشتر 25 ساله منتشر شده است و نشان می دهد بیشتر آن ها به گوشی های لاوا و وان پلاس علاقه دارند.

لاوا به طور خاص سطح رضایتمندی فراوانی بین مشتریان جوان به دست آورده است. درواقع، بیش از 82 درصد از کاربران گوشی های هوشمند Lava تمایل دارند دستگاه خود را به مدل های تازه این برند ارتقا دهند. ظاهراً معرفی گوشی های سری Agni و Blaze و Yuwa Lava با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شده و همین موضوع به جذابی روزافزون آن یاری نموده است.

برندهای محبوب گوشی هوشمند ازنظر جوانان هندی

وان پلاس نیز بین جوانان هندی علاقه مند به گوشی هوشمند، جایگاه ویژه ای دارد. درواقع، 81 درصد از کاربران کنونی وان پلاس قصد دارند گوشی هایشان را به مدل های تازه این برند ارتقا دهند.

گوشی سامسونگ و گوشی ویوو به طور مشترک جایگاه سوم محبوب ترین برند هند را دراختیار دارند و 67 درصد از کاربران کنونی آن ها می گویند گوشی بعدی خود را از برندهای دیگر نمی خرند.

دانش آموزان بخش بسیار مهمی از جمعیت جوان هندی را تشکیل می دهند و نقش انکارناپذیری در محبوبیت برندها ایفا می نمایند. در میان دانش آموزان این کشور، اپل پیشتاز است و 100 درصد دارندگان گوشی آیفون می گویند دستگاه بعدی آن ها مدل های تازهتری گوشی اپل است.

برندهای محبوب گوشی هوشمند ازنظر دانش آموزان هندی

حدود 77 درصد از دانش آموزان هندی که گوشی وان پلاس دارند، ترجیح می دهند دستگاه بعدی آن ها همچنان از همین برند باشد؛ به همین علت، شرکت مذکور در این بخش جایگاه دوم را کسب می نماید. ویوو و لاوا در لیست مذکور با سهم 70 درصدی جایگاه سوم را دراختیار دارند.

ردمی و ریلمی که به ساخت گوشی های ارزان معروفیت دارند، احتمالاً برای حفظ مشتریان جوان باید به ارائه نوآوری روی بیاورند. گزارش Techarc بعلاوه نشان داد شرکت های دیگری مثل نوکیا، آی تل، تکنو و میکرومکس در حال کوشش برای جلب نظر مخاطبان جوان هندی هستند.

تصمیم جوانان بر انتخاب سایر افراد خانواده ها نیز تأثیر می گذارد و اگر این افراد گوشی های برند خاصی را ترجیح دهند، احتمال زیادی وجود دارد که پدرومادر یا سایر اعضای خانواده آن ها نیز محصولات همان شرکت را تهیه نمایند.

تغییر در ترجیحات خریداران هندی تأثیر بسزایی بر بازار گوشی های هوشمند این کشور خواهد گذاشت. اعداد گزارش شده در Techarc نشان می دهد که افزایش محبوبیت دستگاه های لاوا و وان پلاس بین مخاطبان جوان، مستقیماً باعث کاهش سهم بازار ردمی و ریلمی می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "موبایلی که قلب جوانان هندی را به دست آورده است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایلی که قلب جوانان هندی را به دست آورده است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید