چگونه در طبیعت کمپ بزنیم؟ ، یک روز خوشگذرانی در طبیعت

به گزارش وبلاگ قطب نما، یکی از عمده عواملی که مانع از سفرهای منظم می گردد بحث مالی انواع تور مسافرتی است. به طور حتم کنار گذاشتن بودجه ای ویژه مختص سفر آنچنان ساده به نظر نمی رسد. اما می گردد با مد نظر قرار دادن ترفندهایی خاص سفری لذت بخش، ساده و مقرون به صرفه قیمت را تجربه کرد. در این مقاله قصد داریم با علاقه مندان به تور طبیعت گردی همراه شویم و آنها را برای گذراندن تعطیلاتی فوق العاده هدایت کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

چگونه در طبیعت کمپ بزنیم؟ ، یک روز خوشگذرانی در طبیعت

انتخاب یک منطقه زیبا

لازم نیست برای انتخاب یک منطقه طبیعی خاص، مسافت طولانی را طی کنید. خوشبختانه ایران از نظر طبیعی کشوری غنی است و می توان در گوشه و کنار آن با منطقه ها زیبا و خوش چشم انداز ای روبه رو شد. قبل از تدارک تماشا سفر ضروری است که برترین منطقه ای که می گردد در آن کمپ برپا کرد را انتخاب کنید. ضروری است که منطقه انتخابی شما امن، زیبا و آرام باشد و بتوانید به سادگی در آن به آب آشامیدنی، تلفن، سرویس بهداشتی و برق دسترسی داشته باشید.

انتخاب چادر مناسب

یکی دیگر از مواردی که به ارتقاء کیفیت تور طبیعت گردی شما یاری می نماید انتخاب یک چادر مسافرتی تمام عیار است. چادر مدنظر باید فضای کافی برای تمامی اعضای تور را داشته باشد. از چادرهای بلند و مرتفع بهره ببرید. چراکه اقامت در چادرهای کوتاه کسل کننده و مشکل خواهد بود. به جنس چادر توجه خاص داشته باشید. چادر شما می بایست ضد آب بوده و قابلیت نصب آسان را داشته باشد. از دیگرمزیت هایی که می توانید برای این چادر در نظر بگیرید مقاومت است. بنابراین تا جای ممکن در خرید خود دقت کنید.چراکه کیفیت تور مسافرتی شما به این اصل وابسته است.

جای خواب

به طور حتم خوابیدن در یک فضای سرد و تاریک آنچنان مطلوب و خوشایند به نظر نمی رسد و موجب می گردد در طول تور یک روزه خود دچار مشکل شوید. بنابراین ضروری است به تعداد افرادی که در تورحضور دارند کیسه خواب مناسب تهیه نموده باشید. کیسه خواب باید با شرایط بدنی فرد همخوانی داشته باشد و فرد موقع خواب در آن احساس راحتی کند. سبک بودن کیسه خواب از دیگر مواردی است که ضروری است به آن توجه گردد. اگرچه اگر فضای خالی در اتوموبیل خود در اختیار دارید می توانید از رختخواب های کم حجم بهره ببرید. از پتوها و بالشت های وکیوم شده یاری بگیرید. استفاده از تشک های بادی هم می تواند گزینه ای فوق العاده برای شما محسوب گردد و تور طبیعت گردی شما را به برترین حالت ممکن برگزار کند.

خورد و خوراک

یکی از مهم ترین بخش های کمپ در طبیعت به تهیه غذای مناسب و لذیذ مربوط می گردد. می توانید با برپا کردن آتش محیط مناسب برای طبخ را فراهم ببینید. اما دقت داشته باشید که در طول تور طبیعت گردی خود وسائل لازم برای برپایی آتش را به همراه داشته باشید. می توانید با طبخ غذاهای ساده بر روی آتش و در طبیعت لذتی صد چندان از سفر ببرید و غذاهایی خاص و ویژه طبخ کنید.

منبع: همگردی

به "چگونه در طبیعت کمپ بزنیم؟ ، یک روز خوشگذرانی در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در طبیعت کمپ بزنیم؟ ، یک روز خوشگذرانی در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید