40 مدل آباژور ایستاده ساده و خاص

به گزارش وبلاگ قطب نما، برای تکمیل زیبایی دکوراسیون خانه ها از وسایل روشنایی مثل لوستر پذیرایی و نشیمن و آباژور استفاده می شود. بر خلاف تصور عموم، علاوه بر کاربرد آباژور به عنوان یک وسیله زینتی، از این وسیله نورپردازی می توان برای متعادل کردن نورپردازی منزل و همچنین تغییر جهت نور استفاده کرد. برای داشتن محیطی زیبا، می توان از انواع آباژور نظیر آباژور رومیزی و آباژور ایستاده در منزل یا محیط کار استفاده کرد. در این مقاله چندین مدل آباژور ایستاده جدید و خاص آورده شده است؛ با ما باشید.

40 مدل آباژور ایستاده ساده و خاص

انواع مدل آباژور ایستاده

طراحی چراغ و آباژور ها بسته به نوع کاربری در طرح، شکل، اندازه، جنس و رنگ، متفاوت است؛ بنابراین باید با توجه به کاربرد، آباژور را انتخاب کرد تا با دکوراسیون کلی همخوانی داشته باشد. برای مثال، هنگام خرید آباژور، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، مقدار نیاز به نور است. برای نور بیشتر، باید شید آباژور و حباب چراغ را بزرگتر انتخاب کرد. با این کار می توان لامپ بزرگتر و پرنورتری را زیر آن نصب کرد. در حقیقت هدف اصلی استفاده از شید در آباژور، حفاظت چشم از خیرگی و آسیب است.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید در کاربرد آباژور مورد توجه قرار بگیرد، رنگ آن است. هر چقدر شید آباژور و حباب رنگ روشن تری داشته باشد، نور بیشتری به محیط می دهد؛ بنابراین برای داشتن نورپردازی ملایم، بهتر است از رنگ تیره استفاده کنید.

آباژور ایستاده شیکآباژور ایستاده سادهآباژور ایستاده ظریفآباژور ایستاده چوبیآباژور ایستاده فلزی با لامپ های گردآباژور ایستاده مستطیلیآباژور ایستاده طلایی با پایه های خطیآباژور ایستاده مشکیآباژور ایستاده فلزی مشکی با لامپ های ادیسونیآباژور ایستاده فلزی مشکی سه پایه مدل پرژکتورآباژور ایستاده چرخشیآباژور ایستاده چوبیآباژور ایستاده سه تاییآباژور ایستاده ساده با شلفآباژور ایستاده با چراغ مطالعهآباژور ایستاده فلزی با چراغ آویزآباژور ایستاده حبابیآباژور ایستاده طرح درختیآباژور ایستاده طرح کرهآباژور ایستاده طرح بچگانهآباژور ایستاده طرح مشکی سادهآباژور ایستاده فلزی سفید و مشکی کاسه ای

بیشتر ببینید: 30 مدل آباژور اتاق خواب

آباژور ایستاده طرح کلاسیکآباژور ایستاده حیابیآباژور ایستاده چوبی شیکآباژور ایستاده مدرنآباژور ایستاده جدیدآباژور ایستاده زردآباژور ایستاده باریکآباژور ایستاده طرح فنآباژور ایستاده فلزی مشکی دایره ایآباژور ایستاده طرح ادیسونیآباژور ایستاده طرح سه لامپیآباژور ایستاده طرح سه لامپیآباژور ایستاده اتاف عروسآباژور ایستاده پایه برنزآباژور ایستاده مینیمالآباژور ایستاده طلایی شیکست آباژور ایستاده طلایی

سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید آباژورهای ایستاده انواع متفاوتی داشته و در جاهای مختلف کاربرد دارد. شما می توانید برای زیبایی بیشتر محیط مدنظرتان، یک آباژور رومیزی را با آباژور ایستاده همان مدل ست کنید. از مدل های آورده شده در این مطلب می توانید در محیط های مختلف مانند خانه، اداره، رستوران، کافه و … استفاده کنید.

لطفا اگر در مورد خرید و استفاده از انواع آباژور ایستاده اطلاعات خاصی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "40 مدل آباژور ایستاده ساده و خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل آباژور ایستاده ساده و خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید