آخرین شرایط فرایند شماره گذاری 3 خودروی سایپا که دیگر فراوری نخواهند شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، سخنگوی شرکت سایپا از فرایند شماره گذاری خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا اطلاع داد.

آخرین شرایط فرایند شماره گذاری 3 خودروی سایپا که دیگر فراوری نخواهند شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، قاسم خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا گفت: 7 هزار دستگاه از خودروهای مذکور به جای مانده است که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل داده می شوند.

وی اضافه نمود: از اوایل سال جاری و با توجه به عدم تمدید مجوز فراوری این خودروها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری این خودروها متوقف شده بود که همین موضوع تحویل خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا را به تاخیر انداخته است.

به گفته او قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود 35 هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا 2 و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای 28 هزار دستگاه از این خودروها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.

خاکی جوان اظهار داشت: فرایند بازدید تعداد 7 هزار دستگاه به جای مانده نیز از هفته گذشته به وسیله کارشناسان سازمان ملی استاندارد شروع شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودروهای مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل 7 هزار دستگاه به جامانده تمام خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودروها فراوری نخواهند شد.

  • جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، ساینا و انواع پژو | دنا به 406 میلیون تومان رسید
منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط فرایند شماره گذاری 3 خودروی سایپا که دیگر فراوری نخواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط فرایند شماره گذاری 3 خودروی سایپا که دیگر فراوری نخواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید