خودرو

این 21 استان آماده بارش های سیل آسا باشند

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش های سیل آسا در بعضی منطقه ها از ورود سامانه بارشی نو طی روز دوشنبه به کشور اطلاع داد.

25 اسفند 1402

سوزوکی Fronx هیبریدی با این مشخصات به طور رسمی در ایران معرفی گشت

سوزوکی Fronx هیبریدی جدیدترین محصول وارداتی راسا موتور خاورمیانه است که دقایقی پیش به طور رسمی به بازار خودرو کشور معرفی گردید. این کراس اوور ساب کامپکت در حقیقت نمونه شاسی بلند سوزوکی Baleno است که از قوای محرکه گرند ویتارا هیبریدی استفاده می نماید. سوزوکی...

13 اسفند 1402

برترین اسباب بازی برای بچه ها 1 تا 3 سال چیست؟

شاید فکر کنید خریدن اسباب بازی برای بچه ها آسان و بدون دردسر است. شاید هم فکر می کنید هر اسباب بازی نوعی جنبه آموزشی دارد و برای رشد کودکتان مفید خواهد بود، اما واقعیت این است که بیشتر آن ها این کار را نمی نمایند. پیدا کردن اسباب بازی مناسبی که بتواند...

29 بهمن 1402

صعود به قله علم کوه

علم کوه یکی از زیباترین کوه های ایران است. جریان زیبای آب در طول مسیر پیمایش و برف ها و یخچال هایی که حتی در تابستان هم به قوت خود باقی هستند و بعلاوه دریاچه زیبای آن شما را شگفت زده می نماید.

18 بهمن 1402

اجاره ماشین در تایلند

بسیاری از توریستانی که به این منطقه می آیند اجاره ماشین را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ترجیح می دهند. اگر می خواهید در سفر خود به این سرزمین، آزادی عمل داشته باشید و به جز شهر و سواحل زیبا، منطقه ها روستایی و بکر را نیز ببینید، اجاره ماشین در تایلند...

12 بهمن 1402

غلبه بر جاذبه و شناور ماندن با آهن ربا

دانشمندان این روزها در حال تحقیق برروی نوع نوی از شناور مغناطیسی هستند که دارای یک آهن ربای روتور در حال چرخش است که شناور را در بالای آن معلق می نماید و به این جمع بندی رسیده اند که این سبک نو شناور ضدگرانش، کاربردهای متعددی در دنیای واقعی دارد.

28 دی 1402

خبرنگاران رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد

خبرگزاری ایسنا ، سایت خبرنگاران وابسته به گروه نشریات بین المللی خبر جنوب، روزنامه های شیرازنوین، شهر مردم و عصر مردم به عنوان رسانه های برتر نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس معرفی شدند.

25 دی 1402

عجیب ترین آپشن ماشین نو تسلا ، عکس

تسلا سایبرتراک قطعا عجیب ترین خودروی دهه تا کنون است که ویژگی های خاص و متمایز آن انگار تمامی ندارند.یکی از یوتیوبرهای معتبر به نام جی لنو با Franz von Holzhausen، رئیس طراحی تسلا و Lars Moravy، معاون مهندسی خودرو مصاحبه نموده و درباره ویژگی های طراحی سایبرتراک از...

30 آذر 1402

این ماهی قدرت تغییر DNA سایر جانوران آبی را دارد!

دیجیاتو نوشت: پژوهشگران با استفاده از تخلیه الکتریکی اندامی یک مارماهی توانستند ژن نوزادان گورخرماهی را تغییر دهند.

17 آذر 1402

دریافت عوارض سنگین در جاده نامناسب مرنجاب

دریافت عوارض قابل توجه بدون ارائه خدمات در ابتدای جاده ناهموار کویر مرنجاب نارضایتی گردشگران را در پی داشته است.

22 آبان 1402

ماشین لباسشویی 8 کیلویی چند؟ ، معرفی پرفروش های بازار

با ممنوع شدن واردات لوازم خانگی طی 5 سال اخیر، بازار ماشین لباسشویی از زیر سایه سامسونگ و ال جی بیرون آمده و برندهای ایرانی بازار را در دست گرفته اند.

29 شهریور 1402

قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های تازه سایپا

با گذشت سه ماه از برگزاری مرحله دوم سامانه یکپارچه، اکنون قیمت محصولات تازه سایپا اعلام شده است. این نرخ ها شامل قیمت شاهین اتوماتیک، سایپا اطلس و دیگر محصولات تازه سایپا هستند. خودرو های یادشده در جریان مرحله دوم یکپارچه به مشتریان عرضه شده بودند، اما...

23 شهریور 1402

12 واقعیت جالب درباره جان اشتاین بک که نمی دانستید

جان اشتاین بک یکی از محبوب ترین نویسندگان قرن بیستم است. او به خاطر تفسیرهای اجتماعی ماهرانه و درک بالایی که از زندگی روزمره دارد مشهور است. اگربا دنیای ادبیات آشنایی دارید احتمالا حداقل یکی از کتاب های اشتاین بک را خوانده اید. از این شخصیت ادبی متولد...

22 مرداد 1402

چگونه برنامه های پیش فرض اندروید را حذف کنیم؟

اگر از وجود برنامه های پیش فرض در گوشی مبتنی بر اندروید خود خسته شده اید، با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه می توانید به سادگی از شر آن ها خلاص شوید.

19 مرداد 1402

ملکی: زمان خاتمه عملیات معین نیست ، آواربرداری ضلع جنوبی به خاتمه رسیده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آواربرداری ضلع جنوبی تقریباً به خاتمه رسیده، بعد از این قسمت، سمت ضلع شمالی آوار خواهیم رفت؛ جایی که حدس می زنیم افراد دیگری در آنجا وجود داشته باشند.

16 مرداد 1402

نوشتن پارک مساوی با پنچری چه جرمی دارد؟

یکی از مواردی که همه ما با آن روبرو شده ایم عبارت پارک مساوی با پنچری است که در قانون برای آن مجازات مشخص شده است.

14 مرداد 1402

تویوتا، یار تازه کودتاچیان صنعت خودرو؟

نام تویوتا آنقدر بزرگ هست که مطمئن باشیم هیچ کاری را بدون علت انجام نمی دهد. اما علت عقب ماندگی تویوتا در زمینه خودروهای برقی از دیگر برندهای مطرح چیست؟

11 مرداد 1402

طول این موجود عجیب 6برابر پراید است!، عکس

اخیرا تصویربرداران توانسته است، دومین بزرگترین موجود در جهان را که به سطح آب آمده بود، شکار نمایند.

26 تیر 1402

تصاویر ماشین هایی با روکش طلا ، چه کسانی سوار خودروهای طلایی می شوند؟

آیا تا به حال فکر نموده اید که دلیل گران بودن بعضی از اتومبیل ها چیست؟ نام کارخانه، نوع قطعات به کار رفته در خودرو، درصد ایمنی آن و هزاران نکته دیگر ممکن است سبب افزایش قیمت یک اتومبیل گردد.

22 تیر 1402

موتور 3 سیلندر ایران خودرو در مسیر تولید ، تارا هیبریدی در راه است

موتور 3 سیلندر ایران خودرو از بهار 1403 وارد فاز تولید انبوه می شود. این موتور توربو می تواند 120 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از فناوری تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند.

12 تیر 1402
تعداد: (142)