ازکی و کاربرانش مبلغ یک میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی یاری کردند

به گزارش وبلاگ قطب نما، در اطلاع رسانی قبلی ازکی عنوان شده بود به مقدار مبلغی که کاربران ازکی به لزلزله زدگان خوی یاری نمایند، ازکی نیز به همان مقدار یاری خواهد نمود.

ازکی و کاربرانش مبلغ یک میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی یاری کردند

شرکت ازکی با همراهی کاربران خود، بیش از یک میلیارد تومان برای یاری به زلزله زدگان خوی جمع آوری نموده و قرار است این مبلغ به وسیله خیریه نیکان برای بازسازی واحدهای مسکونی که در زلزله خوی به طور کامل تخریب شده بودند، استفاده گردد.

در اطلاع رسانی قبلی ازکی عنوان شده بود به مقدار مبلغی که کاربران ازکی به لزلزله زدگان خوی یاری نمایند، ازکی نیز به همان میزان یاری خواهد نمود.

این کمپین خیریه در طی دو ماه (اسفند و فروردین) انجام شد که 21505 نفر از کاربران ازکی به مردم زلزله زده خوی یاری کردند. مقدار مبلغ جمع شده از سوی کاربران، 585 میلیون و 650 هزار تومان (پانصد و هشتاد و پنج میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان) است. شرکت ازکی دات کام نیز به همان مقدار یاری شده از سوی کاربرانش (583،740،000 تومان)، یاری خواهد نمود و آن را به خیریه نیکان پرداخت می نماید.

بنابراین، مبلغ نهایی پرداخت شده از سوی شرکت ازکی 1,171,300,000 تومان (یک میلیارد و صد و هفتاد و یک میلیون و سیصد هزار تومان) خواهد بود.

نحوه هزینه مبالغ جمع آوری شده

همانطور که گفته شد، قرار است مبالغ جمع آوری شده به وسیله ازکی به خیریه نیکان داده گردد. خیریه نیکان نیز قرار است با همکاری سازمان های مردم نهاد خوی اقدام به بازسازی حدود 200 واحد مسکونی کند. نحوه احتیاجسنجی واحدهای واجد شرایط برای بازسازی نیز به این صورت است که خیریه نیکان با یاری انجمن خیرین مسکن ساز خوی اقدام به شناسایی واحدهای تخریب شده نموده است. برای انتخاب این 200 واحد مسکونی، معیارهای مختلفی در نظر گرفته شده است که مهم ترین آن ها عبارت است از اینکه اولویت با افرادی است که قبلا برای بازسازی واحد مسکونی خود از نهاد و یا شخص دیگری یاری نگرفته باشند، درصد تخریب واحد مسکونی بالا باشد و…

با توجه به معیارهای مورد نظر خیریه نیکان، 200 واحد مسکونی در روستاهای اطراف خوی که در شعاع ده کیلومتری این شهر قرار گرفته اند، شناسایی شده و عملیات بازسازی آن ها تا زمستان 14012 به انتها خواهد رسید.

جزییات یاری های انجام شده از سوی کاربران ازکی

طبق اعلام قبلی، کاربران ازکی پس از انتخاب بیمه شخص ثالث مورد نظر خود و پیش از پرداخت مبلغ بیمه نامه، می توانستد با انتخاب گزینه به نسخه چاپی احتیاج ندارم و سپس گزینه یاری به زلزله زدگان خوی، مبلغ 30 هزار تومان به زلزله زدگان خوی یاری نمایند. استقبال کاربران اما فراتر از پیش بینی ها بود و علاوه بر تمدید یک ماهه، کاربرانی که قصد خرید بیمه موتور سیکلت (30 هزار تومان) و مسافرتی (5 هزار تومان) را داشته اند نیز می توانستند به مردم خوی یاری نمایند. جزییات یاری کاربران ازکی به توضیح زیر است:

● 18 هزار و 120 نفر از خریداران بیمه شخص ثالث به زلزله زدگان خوی یاری کردند.

● تعداد کاربرانی که در دسته بیمه مسافرتی به زلزله زدگان خوی یاری کردند، 2 هزار و 380 نفر بودند.

● هزار و پنج نفر از خریداران بیمه موتور سیکلت نیز به زلزله زدگان خوی یاری کردند.

بنابراین در مجموع، 21505 نفر از کاربران ازکی به مردم زلزله زده خوی یاری کردند که مقدار مبلغ جمع شده، 585 میلیون و 650 هزار تومان (پانصد و هشتاد و پنج میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان) است.

مقدار یاری نهایی برای زلزله زدگان خوی

شرکت ازکی نیز مبلغ 583،740،000 تومان یاری خواهد نمود و آن را به خیریه نیکان پرداخت می نماید. بنابراین مبلغ نهایی پرداخت شده از سوی شرکت ازکی 1,171,300,000 تومان (یک میلیارد و صد و هفتاد و یک میلیون و سیصد هزار تومان) خواهد بود.

منبع: عصر ایران

به "ازکی و کاربرانش مبلغ یک میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازکی و کاربرانش مبلغ یک میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید