ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می دهد!، عکس

به گزارش وبلاگ قطب نما، ایلان ماسک به حساب های ایکس دارای 2500 فالوور تأییدشده، تیک آبی رایگان می دهد. در واقع به گفته کاربران، شبکه اجتماعی ایکس آغاز به ارائه تیک آبی رایگان برای حساب های دارای بیش از 2500 دنبال کننده تأییدشده نموده است.

ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می دهد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ قطب نما و براساس گزارش دیجیاتو، چندین کاربر ایکس به تازگی اعلام نموده اند که با وجود عدم پرداخت هزینه مربوط به اشتراک پولی این شبکه اجتماعی، تیک آبی معروف و آشنا آن را در کنار نام های خود دریافت نموده اند. ماسک هفته گذشته به این تغییر اشاره نمود و گفته بود که حساب های دارای 2500 فالوور تأییدشده، عضویت پریمیوم رایگان دریافت خواهند کرد و حساب های با بیش از 5000 فالوور تأییدشده نیز اشتراک رایگان پریمیوم پلاس دریافت می نمایند. این دو اشتراک معمولاً 8 یا 16 دلار در ماه برای کاربران هزینه دارند.

طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته به وسیله نویسنده Business Insider، کاربران ایکس که از این طریق تیک آبی دریافت نموده اند، پیام زیر را دریافت می نمایند.

روند تغییرات دسترسی به تیک آبی ایکس

قبل از تصاحب ایکس به وسیله ماسک، تیک آبی این پلتفرم برای افراد مشهور، سیاستمداران و روزنامه نگاران ارائه می شد. بنابراین اگر شخصی در توییتر محبوبیت داشت، تیک آبی دریافت می کرد که این امر می توانست به کاهش انتشار اطلاعات نادرست هم یاری کند.

بااین حال ایلان ماسک سرویس پولی پریمیوم را عرضه کرد که با خرید آن، می توان تیک آبی گرفت. بنابراین برای اینکه کنار نام کاربران تیک آبی قرار بگیرد، نیازی نیست حتما فرد مشهوری باشند و با پرداخت هزینه به آن دسترسی پیدا می نمایند. اما حالا به نظر می رسد که ایکس درصدد ارائه تغییر دیگری در رابطه با سیستم اشتراکی خود است و اکانت هایی که فالوورهای دارای تیک آبی زیادی دارند، به صورت رایگان این تیک را دریافت خواهند کرد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می دهد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می دهد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید