بازدید یک میلیون و 500 هزار جهانگرد از جاذبه های تاریخی اصفهان

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید یک میلیون و 500 هزار توریست از جاذبه های تاریخی اصفهان صورت گرفت.

بازدید یک میلیون و 500 هزار جهانگرد از جاذبه های تاریخی اصفهان

علیرضا ایزدی، مدیر کل میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: نوروز امسال با تمهیدات صورت گرفته بیش از یکصد بنای تاریخی و جاذبه دنیاگردی در سراسر استان آماده خدمت رسانی به دنیاگردان شده است.

وی ادامه داد: آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان حاکی است که از ابتدای روز 24 اسفند تا سرانجام روز دوم فروردین یک میلیون و پانصد هزار نفر دنیاگرد نوروزی از جاذبه های تاریخی و دنیاگردی استان اصفهان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی استان اصفهان اضافه نمود: میدان نقش دنیا، مجموعه دنیای کاخ چهلستون و مجموعه دنیای باغ فین صدرنشین آمار بازدیدها هستند.

آمار ورود دنیاگردان به استان اصفهان از مرز چهار میلیون نفر گذشت

ایزدی اعلام نمود: خوشبختانه در نوروز امسال و بویژه از روز اول فروردین امسال شاهد افزایش ورود دنیاگردان به پهنه استان اصفهان بوده ایم و آنالیز آمارهای دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است که از روز 24 اسفند و همزمان با شروع فعالیت های ستاد سفر استان تا سرانجام روز دوم فروردین ، چهار میلیون و دویست هزار نفر دنیاگرد وارد مرزهای استان اصفهان شده و در شهرستانهای مختلف این استان تردد نموده اند.

به گفته وی، محورهای شمالی، مرکزی و جنوبی و سپس شرق استان بیشترین تردد دنیاگردان را در سطح استان به خود اختصاص داده اند.

منبع: همگردی

به "بازدید یک میلیون و 500 هزار جهانگرد از جاذبه های تاریخی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید یک میلیون و 500 هزار جهانگرد از جاذبه های تاریخی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید