ببینید؛ آپدیت نو بازی No Mans Sky در دسترس نهاده شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، استودیوی هلوگیمز (Hello Games) به تازگی از جزئیات آپدیت 4.5 بازی No Mans Sky با عنوان اومگا (Omega) رونمایی نموده است.

ببینید؛ آپدیت نو بازی No Mans Sky در دسترس نهاده شد

پس از انتشار یک سری اخبار مبهم در هفته گذشته، No Mans Sky بالاخره به روزرسانی نو خود را دریافت نموده که مکانیک های گیم پلی اصلاح شده، کشتی های حمل و نقل دزدان فضایی قابل دریافت، آیتم های تزئینی نو و موارد دیگر را به این بازی فضایی مجذوب نماینده می آورد. اگرچه به روزرسانی های رایگان بی شمار No Mans Sky در طول سال ها بیش از وعده های بزرگی که در ابتدا برای این بازی داده شده بود، عمل نموده اند و در عین حال آن را به بسیاری از پلتفرم های نو نیز آورد، این آخرین به روزرسانی یک اکسپدیشن نو را معرفی می نماید که می تواند به صورت رایگان حتی به وسیله بازیکنانی که بازی را خریداری ننموده اند، تجربه گردد.

این فرصتی عالی را برای بازیکنان نو فراهم می نماید تا یک سفر میان ستاره ای بازی را امتحان نمایند. اگرچه باید در نظر داشت که این رایگان بودن اکسپدیشن برای مدت محدودی ادامه دارد. به روزرسانی اومگا که بسته ی قابل توجهی از محتوای نو را به بازی می آورد، اولین آپدیتی است که هواداران این بازی در حدود نیم سال گذشته دیده اند. توسعه دهنده بازی قبلا بعضی از ویژگی های نوی را که هواداران می توانند در سال 2024 ببینند، در مراسم گیم اواردز اخیر معرفی نموده بود و البته در کنار آن Light No Fire را به عنوان پروژه بزرگ بعدی خود معرفی کرد.

اگرچه آپدیت امگا چند روزی است که روی پلتفرم های خاصی منتشر شد، با این حال تریلر رسمی و فهرست کامل جزئیات آن به تازگی منتشر شده است. در کنار اکسپدیشن نو با زمان محدود که به صورت رایگان بین 15 تا 19 فوریه (26 تا 30 بهمن) در دسترس است و در مجموع حدود 4 هفته ادامه خواهد داشت، بازیکنان اکنون می توانند سوار بر کشتی دزدان فضایی عظیمی شوند که در به روز رسانی قبلی به بازی اضافه شده بود. علاوه بر این نوع نو کشتی باری قابل دریافت، به روزرسانی نو امگا در کنار آیتم های تزئینی، بعلاوه یک نوع نو از کشتی استاربورن دارد که اشاره ای به استارفیلد است.

به روزرسانی اومگا بعلاوه جنبه های مختلف No Mans Sky را بازنگری می نماید، به طوری که ماموریت Atlas Path متمرکز بر داستان، تغییرات مختلفی را مشاهده می نماید و سیستم اکسپدیشن بازی نیز بازسازی قابل توجهی دارد. بازیکنان اکنون می توانند به طور مسقیم در فایل های ذخیره موجود به اکسپدیشن های Space Anomaly دسترسی داشته باشند و میزان محدودی از منابع را برای بسته بندی برای سفر انتخاب نمایند. یکی دیگر از ویژگی های مهم نو اضافه شدن یک سیستم نو است که به بازیکنان اجازه می دهد تا ماموریت های اتوماتیک ایجاد شده را از NPC های کنار سیاره انتخاب نمایند.

شایان ذکر است که ویدیویی که در مراسم گیم اواردز به مناسبت 7 سالگی بازی نمایش داده شد، نگاهی اجمالی به بعضی از ویژگی های نو مرتبط با ایستگاه های فضایی داشت. حال عدم وجود این ویژگی ها در آپدیت اومگا نشان می دهد که هواداران چیز های بیشتری از بازی در امسال میلادی خواهند دید. البته سازندگان نیز قبلا گفته بودند که امسال سال بزرگی برای این بازی خواهد بود. به طور کلی فهرست تغییرات گسترده است و شما می توانید جزئیات کامل آن را از این نشانی مطالعه کنید.

بازی No Mans Sky هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ آپدیت نو بازی No Mans Sky در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ آپدیت نو بازی No Mans Sky در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید