ترفند جالب پرسپولیس برای خریدن مهاجم خارجی

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرنگاران: پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بخرد؛ این موضوعی است که در هفته گذشته بار ها از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است. آن ها می گویند، چون پرسپولیس پرونده اقتصادی باز در فیفا دارد و رضایت شاکیان هنوز جلب شده، قانونا حق خرید مهاجم خارجی را ندارند.

ترفند جالب پرسپولیس برای خریدن مهاجم خارجی

به گزارش وبلاگ قطب نما، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، اما می گوید بقیه تیم ها با شرایطی مشابه با پرسپولیس توانسته اند بازیکن و مربی خارجی بخرند و اینجا فقط جوی علیه پرسپولیس راه افتاده تا مانع از تقویت تیم گردد. از طرفی گل محمدی از در دیگری هم وارد شده و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته به علت حضور سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا اجازه دهند این تیم ها حداقل یک بازیکن خوب خارجی داشته باشند تا شانس موفقیت شان در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر گردد.

اگرچه فدراسیون تا به حال ممانعتی برای دیگر تیم ها نداشته، ولی همچنان بنا به همان موضوعی که ابتدای مطلب اسم شد، مانع از این شده که پرسپولیس بازیکن خارجی بخرد.

حالا که کار به اینجا رسیده و علنا اعلام شده فقط پرسپولیس حق خریدن بازیکن خارجی ندارد، مسئولان این باشگاه و در راس آن یحیی گل محمدی دست به ترفند جالبی زده اند؛ او در صحبت های یکی دو روز اخیرش به طور خیلی تعیین برای فدراسیون فوتبال و البته تیم ملی خط و نشان کشیده است. یحیی گل محمدی می گوید پرسپولیس با دادن دو مربی اش یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان به تیم ملی، نقش پررنگی در موفقیت های اخیر تیم ملی داشته است. حرف های گل محمدی تهدید نهفته ای دارد! او در لفافه این پیغام را می رساند که اگر قرار باشد فدراسیون به پرسپولیس در این راستا یاری نکند، پرسپولیس هم (احتمالا) قرار نیست از این به بعد به تیم ملی و فدراسیون فوتبال یاری کند.

تهدید نهفته یحیی گل محمدی حالا کارساز شده و به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال پیغام پرسپولیسی ها را شنیده اند و در پی حل مشکل هستند، ولی موضوع جدیدتر این است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به علت شکایت گابریل کالدرون، سرمربی سابق بسته شده است. سرخ های تهرانی در کوشش برای حل این مشکل هستند و گفته اند به زودی پنجره باز می گردد. حال اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فدراسیون هم با توجه به هشدار نهفته ای که پرسپولیسی ها داده اند، جواز خرید حداقل یک بازیکن خارجی را به این باشگاه خواهند داد.

منبع: فرارو

به "ترفند جالب پرسپولیس برای خریدن مهاجم خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند جالب پرسپولیس برای خریدن مهاجم خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید