تزریق واکسن کرونا در مرحله بالینی به معاون رئیس جمهور در زنجان

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرنگاران/زنجان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بر لزوم تزریق واکسن به مسئولان برای اطمینان بخشی به مردم تاکید نمود.

تزریق واکسن کرونا در مرحله بالینی به معاون رئیس جمهور در زنجان

جمشید انصاری ظهر امروز (9 اردیبهشت ماه) در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا (انستیتو پاستور - انستیتو فینلای کوبا)، پس از تزریق، اظهار کرد: با توجه به فرآیند شیوع بیماری کرونا و درگیری کشورمان با این بیماری، ضرورت تامین واکسن مورد احتیاج برای واکسینه کردن مردم احساس می شد که در این راستا دولت تامین این مهم را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه کارهایی در کشور در زمینه فراوری واکسن آغاز شد، اضافه نمود: انستیتو پاستور ایران که مسئولیت مستقیم در این زمینه داشت، با همکاری انستیتو فینلای کوبا کار مشترکی را در زمینه فراوری واکسن انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه شخصاً از ابتدا در جریان این کار بودم، ادامه داد: فاز سوم انسانی این واکسن در حال اجرا است و زنجان نیز به عنوان یکی از استان های پایلوت انتخاب شده است.

معاون رئیس جمهور توضیح داد: به عنوان یک وظیفه در شهر خودم، برای اطمینان دادن به مردم این واکسن را تزریق و برای این کار داوطلب شدم. خوشبختانه نتایج خوبی از این واکسن به دست آمده و مسئولان نیز در این زمینه اطمینان بیشتری در مورد آن دارند.

انصاری اعلام کرد: این واکسن به عنوان واکسن پایه در امر واکسیناسیون کرونا در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تزریق واکسن کرونا در مرحله بالینی به معاون رئیس جمهور در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن کرونا در مرحله بالینی به معاون رئیس جمهور در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید