توجه بیشتر مجلس به بخش فرهنگ و هنر در بودجه 1401

به گزارش وبلاگ قطب نما، فتحی گفت: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم در لایحه بودجه 1401 از حوزه فرهنگ و هنر بیشتر حمایت خواهند کرد.

توجه بیشتر مجلس به بخش فرهنگ و هنر در بودجه 1401

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ قطب نما از سنندج، محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره عصر پنجشنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای (مدظله العالی) که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، گفت: لایحه بودجه 1401تا چند روز دیگر به صحن مجلس می آید و ما به عنوان وکیل مردم در مجلس همچون بودجه سال1400 از افزایش بودجه بخش فرهنگ و هنر حمایت خواهیم کرد.

او با بیان اینکه توسعه بخش فرهنگ و هنر منجر به پیشرفت در همه بخش ها خواهد شد، گفت: قطعا نمایندگان مردم استان در مجلس کوشش می نمایند این استان به عنوان استان فرهنگ و هنر در اختصاص بودجه این بخش ویژه دیده گردد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره درمجلس شورای اسلامی در ادامه به افتتاح کتابخانه امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان بزرگترین کتابحانه استان از بانیان احداث این مرکز فرهنگی تقدیر و ابراز امیدواری کرد این مرکز در راستای ارتقای سطح فرهنگی و مطالعه مردم استان موثر باشد.

آیین افتتاح بزرگترین کتابخانه عمومی کردستان با عنوان کتابخانه مرکزی امام خامنه ای (مدظله العالی) روز پنجشنبه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپوردبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی در سنندج برگزار گردید.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توجه بیشتر مجلس به بخش فرهنگ و هنر در بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه بیشتر مجلس به بخش فرهنگ و هنر در بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید