حجت کریمی گزینه های عجیب سرمربیگری استقلال را تایید کرد ، آخرین شرایط حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها

به گزارش وبلاگ قطب نما، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: چند مربی خارجی درخواست داده اند تا به ایران بیایند و از امکانات ما تماشا نمایند!

حجت کریمی گزینه های عجیب سرمربیگری استقلال را تایید کرد ، آخرین شرایط حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها

به گزارش وبلاگ قطب نما آنلاین، حجت کریمی در حاشیه انتخاب اعضای هیأت مدیره نو باشگاه استقلال گفت: مجمع برگزار گردید و ما مجبور شدیم با پرویز مظلومی و محمد مؤمنی که عضو هیأت مدیره بودند خداحافظی کنیم. آنها تا زمانی که حضور داشتند کوشش زیادی کردند و خود ما هم تا لحظه ای که باشیم دست از خدمت برنخواهیم داشت و کوشش می کنیم تا استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب این دو عضو نو به عنوان اعضای کمیته فنی باعث جدایی آنها از هیأت مدیره شد، اظهار کرد: این دو موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد. مظلومی و مؤمنی از روز قبل به عنوان اعضای کمیته فنی معین شده بودند و من هم نمی دانستم امروز آنها از ما جدا خواهند شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد انتخاب سرمربی نو این تیم یادآور شد: با گزینه های داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم. استقلال باشگاه بزرگی است و احتیاج به یک مربی بزرگ دارد در گذشته یک روش غلط وجود داشت که مسئولان باشگاه برای مذاکره با مربیان خارجی به کشورهای حاشیه خلیج فارس می رفتند اما این بار ما تغییر روش دادیم و از مربیان خارجی که درخواست مربیگری در استقلال را دارند خواستیم به تهران بیایند تا امکانات را ببینند و بعد در این خصوص تصمیم بگیرند. چند مربی خارجی درخواست داده اند اما باید با صبوری و دقت کامل از بین گزینه های داخلی و خارجی یک نفر را به عنوان سرمربی نو معرفی کنیم.

کریمی در پاسخ به این سوال گزینه هایی مثل نکونام، ربیعی و ساکت الهامی مطرح هستند، گفت: تمام این اسامی که گفتید درست است. ما باید مذاکره کنیم تا یک مربی خوب را به خدمت بگیریم. اینکه گفته می گردد نکونام از استقلال دور شده است، درست نیست. کوشش ما بیشتر این است که از مربی ایرانی استفاده کنیم اما نباید زمان را هم از دست بدهیم چون سال گذشته زمان را از دست دادیم و تجربه تلخی نصیب مان شد.

وی در انتها اعلام نمود: به طرفداران قول می دهیم یک مربی خوب، باتجربه و کاربلد را به استقلال بیاوریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "حجت کریمی گزینه های عجیب سرمربیگری استقلال را تایید کرد ، آخرین شرایط حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت کریمی گزینه های عجیب سرمربیگری استقلال را تایید کرد ، آخرین شرایط حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید