حضور 30 خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش رسانه ای همایش روز رشت

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، حضور 30 خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش رسانه ای همایش روز رشت صورت می گیرد.

حضور 30 خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش رسانه ای همایش روز رشت

ولی جهانی در آئین رونمایی از پوستر بزرگترین فستیوال خوراک شمال کشور در شهرداری رشت اظهار کرد: برند خلاق خوراک رشت یکی از ظرفیتهای مهم و اثرگذار در حوزه گردشگری است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با تاکید بر لزوم احیای غذاهای محلی اضافه نمود: توجه به ظروف سنتی در کنار پخت غذای بومی و محلی در رشت مورد تاکید است.

وی از برپایی نمایشگاه ظروف مربوط به پخت و پز در رشت اطلاع داد و افزود: خوراک مربوط به شهرهای استان گیلان شناسایی و شناسنامه دار شده و این مسیر احیای غذاهای محلی استمرار خواهد داشت.

جهانی با اشاره به برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مختلف در گیلان با موضوع خوراک افزود: در هفته رشت 30 خبرنگار داخلی و خارجی در این شهر حاضر می شوند تا این رویداد بزرگ پوشش خبری و رسانه ای دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه روز رشت از اهمیت ویژه برخوردار است، اضافه نمود: فضاسازی محیطی برای برپایی باشکوه همایش روز رشت در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: همگردی

به "حضور 30 خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش رسانه ای همایش روز رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 30 خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش رسانه ای همایش روز رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید