درخواست عربستان از ایران برای برقراری پرواز

به گزارش وبلاگ قطب نما، وزیر راه و شهرسازی گفت: طی روز های اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری 3 پرواز در هفته (خارج از پرواز های حج) به وسیله سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.

درخواست عربستان از ایران برای برقراری پرواز

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با اشاره به از سرگیری روابط دیپلماتیک بر مبنای دیپلماسی منطقه ای و بر اساس اصل حسن هم جواری گفت: طی روز های اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری 3 پرواز در هفته از ایران خارج از پرواز های حج دریافت شد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پیش از این دو کشور در زمینه اجرای موافقت نامه عمومی همکاری های مالی، بازرگانی، سرمایه گذاری، فنی، علمی و … اراده قاطع خود را برای به کارگیری تمامی کوشش ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی اعلام نموده اند و بر این اساس برای توسعه همکاریها، برقراری پرواز های ایران و عربستان علاوه بر پرواز های حج مد نظر قرار گرفته است.

وی ضمن تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه ای گفت: سازمان هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، تمام مساعی خود را برای برقراری پرواز ها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

بذرپاش یادآوری کرد: بعلاوه از ماه ها قبل برای انجام مطلوب پرواز های حجاج کلیه هماهنگی با هواپیمایی کشوری عربستان اجرا شده است.

منبع: فرارو

به "درخواست عربستان از ایران برای برقراری پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عربستان از ایران برای برقراری پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید