در سفرهای نوروزی از کارت سوخت شخصی بهره ببرید

به گزارش وبلاگ قطب نما، جعفر سالاری نسب در گفت وگویی تلویزیونی درباره شروع طرح سوخت رسانی نوروزی گفت: این طرح با هدف نظارت بر توزیع فرآورده ها در جایگاه ها شروع شده؛ زیرا در نوروز حجم بالایی از مسافرت ها را داریم و مردم احتیاج دارند که خدمات بهتری را در جایگاه های مسیر دریافت نمایند.

در سفرهای نوروزی از کارت سوخت شخصی بهره ببرید

وی اضافه نمود: نظارت بر نحوه توزیع بنزین، اندازه کارت آزاد موجود در جایگاه های سوخت، موارد مرتبط با ایمنی که باید حتما رعایت گردد و بعلاوه خدمات جانبی که در جایگاه ها انجام می گردد، از اهداف این طرح است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود 100 گروه عملیاتی به سراسر کشور اعزام می شوند تا جایگاه ها را آنالیز نمایند و پیش بینی می گردد که حدود 2500 نفر ساعت عملیات نظارتی انجام گردد.

وی تأکید کرد: این طرح تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و گروه های نظارتی فعالیت 24 ساعته خواهند داشت.

سالاری نسب درباره شرایط مصرف بنزین در کشور نیز گفت: میانگین مصرف روزانه بنزین در سال 1402 حدود 115 میلیون لیتر بوده است. در اوج سفرهای نوروزی در روزهای 26 و 27 اسفند سال 1401، 143 میلیون لیتر بنزین توزیع شد که پیش بینی می گردد سال جاری نیز این اعداد و ارقام را مجددا ثبت کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز سال جاری، پیش بینی دقیقی از مصرف بنزین نوروزی قابل احصاء نیست، اما فرآورده مورد احتیاج را پیش بینی کردیم و در انبارهای نفت آماده توزیع است. در همین چند روز گذشته مصرف بنزین 127 و 133 میلیون لیتر را هم ثبت نموده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اضافه نمود: مسئله ای از نظر تأمین فرآورده نداریم و در توزیع باید بر مسئله کارت های آزاد جایگاه ها نظارت گردد که از مردم درخواست می کنیم، حتما کارت سوخت شخصی همراه خود داشته باشند.

به گفته وی هر کارت سوخت شخصی دارای 60 لیتر سهمیه 1500 تومانی و 100 لیتر اعتبار 3000 تومانی است و اگر فردی احتیاجی بیش از این داشت، می تواند از کارت های آزاد جایگاه ها استفاده کند که تعداد این کارت ها را هم ویژه ایام نوروز در جایگاه ها افزایش داده ایم.

منبع: گردشبان

به "در سفرهای نوروزی از کارت سوخت شخصی بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفرهای نوروزی از کارت سوخت شخصی بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید