رستوران های پرطرفدار ژاپن

به گزارش وبلاگ قطب نما، اگر اهل ماجراجویی و سفر هستید، حتما یکی از مقصدهای شما شهر زیبای توکیو خواهد بود. اما به محض رفتن به این شهر اول باید به فکر اقامتگاه و بعد هم پیدا کردن برترین رستوران های ژاپن باشید. توکیو به عنوان مرکز و بزرگترین شهر این کشور است که به معنای واقعی کلمه بیش از 10 هزار رستوران را در خود جای داده است. به طوری که خوردن غذا در همه این رستوران ها یک عمر طول می کشد. اما ما در اینجا رستوران های پرطرفدار ژاپن را معرفی می کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. رستوران هایی که در این مطلب معرفی می شوند، جز برترین های ژاپن هستند.

رستوران های پرطرفدار ژاپن

آنچه در این مطلب می خوانید

  • Kitcho Arashiyama - توکیو
  • Kikunoi - کیوتو
  • Ishikawa - توکیو
  • Sukiyabashi Jiro - توکیو
  • Den - توکیو
  • Kanesaka - توکیو
  • Kyubey - توکیو
  • Hajime - اوساکا
  • Hyotei - کیوتو
  • Kadowaki - توکیو
  • Nakamura - آیچی
  • Matsukawa - توکیو
  • Quintessence - توکیو
  • Ryugin - توکیو
  • Sugalabo - توکیو
  • Tempura Kondo - توکیو
  • Sushi Yoshitake - توکیو
  • Narisawa - توکیو
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

Kitcho Arashiyama - توکیو

اگر می خواهید برترین طعم های ژاپن را با هر پنج حس خود تجربه کنید، به رستوران کیچو آراشیاما دیدن کنید. این رستوران از سال 1948 تا به امروز در شهر توکیو فعالیت دارد و ساختمان آن به شکل سنتی طراحی شده است. در کنار آن تپه هایی زیبا و با طبیعتی خاطره انگیز قرار گرفته است که در حین غذا خوردن تمامی حواس شما را به سمت خود جلب می نماید.(رزرو)

قیمت هر پرس غذا در این رستوران 40 هزار ین برای ناهار و 50 هزار برای شام است. از آنجا که تعداد مشتریان رستوران کیچو آراشیاما همواره زیاد است، بهتر است قبل از رفتن، برای خود نوبت رزرو کنید.

تلفن تماس: 81758811101+

آدرس: آدرس: ژاپن، کیوتو، Ukyo Ward، Sagatenryuji Susukinobabacho، 58

Kikunoi - کیوتو

یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران ژاپن در شهر کیوتو، کیکونوی نام دارد که در سال 1912 به وسیله یک سرآشپز معروف راه اندازی شد. آنچه باعث محبوبیت این رستوران در ژاپن شده است، قرار گرفتن آن در یک محیط سرسبز و آرام است. به طوری که در کنار معبد Kodaiji قرار دارند و معبد Yasaka نیز در نزدیکی این رستوران واقع شده است. این رستوران در منطقه Higashiyama قرار گرفته است که از زمان های قدیم جز برترین منطقه ها طبیعی کیوتو بوده است.

رستوران کیکونوی شامل یک ساختمان با مساحت 3 هزار متر مربع است که در دل کوه واقع شده و یک سوم زمین را به خود اختصاص داده است. سایر قسمت های زمین هم شامل فضای سبز و درختان زیباست. نام این رستوران از یک چاه آب برای پرورش گل و گیاهان گرفته شده است. کیکونوی به معنای چاه گل داوودی است. این رستوران دارای فضای چشمگیر و فوق العاده زیبا و یک ساختمان لوکس است که از همان لحظه اول از تصمیم خود برای صرف غذا در اینجا، احساس رضایت خواهید کرد.

تلفن تماس: 81755610015+

آدرس: ژاپن، شهر کیوتو، بخش هیگاشیاما، شیموکاواراچو، 459

Ishikawa - توکیو

یکی دیگر از برترین رستوران های ژاپن در شهر توکیو قرار گرفته است. رستوران ایشیکاوا غرق در زیبایی و مهمان نوازی است. این رستوران در هر فصلی، زیبایی خاص خود را دارد و انواع غذاهای سنتی و بین المللی را در منوی خود ارائه می دهد. در مقابل رستوران، کارکنان با لبخند از شما استقبال می نمایند.

این رستوران در پشت معبد بیشامون در خیابان کوچک کاگورازاکا قرار گرفته است. ابتدا باید از یک مسیر باریک عبور کنید تا به گذرگاه چوبی با رنگ تیره برسید. مسیر سنگی و با سنت های شینتو تزئین شده است. در طی مسیر هم یک رود آب کوچک شما را همراهی می نماید. در رستوران ایشیکاوا یک سالن در فضای باز وجود دارد که برای ایجاد سایبان از چتر استفاده شده است. در برکه ای که در کنار میزهای غذاخوری قرار گرفته است، می توانید ماهی های قرمز درخشان را که از بین سنگ ها و خزه ها شنا می نمایند، دیدن کنید. یک پنجره شیشه ای بزرگ با سایه های درخت بامبو هم در مقابلتان قرار گرفته است. شما می توانید غذای خود را در یک فضای چوبی با رنگ تیره میل کنید و یا در یک اتاق کوچک با دیوارهایی که با نقاشی مینیاتوری تزئین شده است، غذا میل کنید.

آدرس: ژاپن، 〒162-0825 توکیو، شهر شینجوکو، کاگورازاکا، 5 Chome−37 高村ビル

تلفن: 81352250173+

Sukiyabashi Jiro - توکیو

سوکیاباشی جیرو روپونگیتن نام کامل یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن است که در شهر توکیو قرار گرفته است. اگر به طعم غذا اهمیت زیادی می دهید و اهل رژیم غذایی هستید، حتما از رستوران سوکیاباشی دیدن کنید. در این رستوران تنها یک وعده غذایی شامل ماهی سفید، ماهی قرمز و چو تورو است. ماهی خال مخالی و میگو هم از دیگر غذاهایی است که در این رستوران سرو می شود.

ترشی ماهی خال مخالی یکی از انواع ترشی جات در این رستوران است که نمونه آن را در کمتر سالن غذاخوری پیدا می کنید.

آشپزهای این رستوران به سالم بودن و کیفیت غذا اهمیت زیادی می دهند. در زیر رفتارهای سختگیرانه سرآشپز تاکاشی اونو نسبت به شاگردانش، محبت ملایمی در طعم غذاها نهفته است که مشتریان را راضی نگه می دارد.

آدرس: توکیو، چو سیتی گینزا، 4 چومه - 2 - ساختمان تسوکاموتو سوگیو B1F

شماره تلفن: 81354136626+

Den - توکیو

اگر در پی یک رستوران در محیط دنج و آرام هستید، رستوران Den در شهر توکیو را به شما پیشنهاد می دهیم. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی با طعمی دلپذیر و به یادماندنی سرو می شود. برای تهیه غذا از برترین مواد غذایی و گوشت تازه استفاده می شود. یکی از میان وعده های رستوران Den در شهر توکیو با برنج موچی، بخار پز و با بال مرغ تهیه می شود.

در این رستوران ژاپنی انواع دسرها و سالادهای ژاپنی نیز تهیه می شود که برای درست کردن آن ها از سبزیجات و میوه های تازه استفاده می نمایند. بعلاوه ماهی هایی که برای تهیه غذاهای دریایی استفاده می شود، به طور مستقیم به وسیله ماهیگیرهای رستوران (استخدام شده اند) تهیه می شود.

آدرس: ژاپن، 〒150-0001 توکیو، شهر شیبویا، Jingumae، 2 Chome-3-18 Architects Hall ساختمان JIA

تلفن: 81364555433+

Kanesaka - توکیو

یکی دیگر از برترین رستوران های ژاپن که در شهر توکیو واقع شده است، کانساکا نام دارد که به علت درست کردن سوشی های مخصوص در بین مشتریانش مشهور شده است. آشپزی این رستوران بدست یک سرآشپز حرفه ای به نام شینجی کانسکا است که به همراه شاگردانش یک ارتش کوچک برای درست کردن انواع طعم ها را ایجاد نموده است. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای دریایی طبخ می شود.

بعلاوه با رفتن به این رستوران می توانید هر نوع نوشیدنی، دسر، سالاد و سوپی را هم که میل داشته باشید، سفارش دهید.

آدرس وب سایت: https://www.sushi-kanesaka.com/

شماره تماس: 81355684411+

Kyubey - توکیو

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن کیوبی نام دارد که باز هم در شهر توکیو واقع شده است. این رستوران در گینزا واقع شده است و جز برترین رستوران های سوشی در ژاپن و حتی جهان است. سوشی کیوبی در سال 1935 راه اندازی شده است و برای جذب مخاطب، از برترین مواد غذایی تازه استفاده می نماید. بعلاوه استخدام برترین سرآشپزها یکی دیگر از دلایل موفقیت این رستوران بوده است.

رستوران کیوبی توکیو اکنون به یوسوکه ایما تعلق دارد که مدیل نسل دوم و سرآشپز مشهور سوشی است. این رستوران در مجموع 5 شعبه در توکیو و اوزاکا دارد و رستوران اصلی آن در گینزا توکیو واقع شده است. به هر نام ژاپن با غذای سوشی گره خورده است که اگر بخواهید طعم واقعی آن را بچشید، باید به رستوران اصلی بروید.

شماره تلفن: 81335716523+

وب سایت: http://www.kyubey.jp/en

Hajime - اوساکا

Hajime هم یکی دیگر از برترین رستوران ها در ژاپن است که ارزش یک بار رفتن را دارد. مالک و سرآشپز این رستوران Hajime Yoneda نام دارد که به عنوان یکی از برترین سرآشپزهای شهر اوساکا شناخته شده است. او چهره های فصل ها را در غذاهای خود تفسیر می نماید و معتقد است آشپزی درست مثل یک داستان روایت ها و پیغام هایی را برای مردم به همراه دارد. یکی از غذاهای محبوب رستوران Hajime Chikyu به معنای زمین است که سرآشپز معتقد این غذا داستان فضیلت طبیعت از چرخه کوه تا طبیعت را روایت می نماید.

در این رستوران در کنار غذاهای سنتی ژاپنی، باید به انواع غذاهای دریایی و رژیمی هم اشاره کنیم. نوشیدنی های این رستوران متنوع است که می توانید هر نوع غذا، دسر، سالاد یا نوشیدنی را که میل داشته باشید، سفارش دهید.

آدرس: ژاپن، 〒550-000 اوساکا، 1 چومه - 9 -11 ایپلاس ادوبوری - نیشی وارد

شماره تلفن: 81664476688+

Hyotei - کیوتو

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن در شهر کیوتو قرار گرفته است که به عنوان یک رستوران سه ستاره شناخته شده است. ساختمان این رستوران با سقف شینیون و کوزویا طراحی شده است. به طوری که شما را با تاریخ معماری قرن ها قبل ژاپن آشنا می نماید. به گفته سرآشپزهای رستوران هیوتی، این رستوران بین 15 نسل چرخیده است و سال تاسیس آن به قرن ها قبل برمی شود. اما هیچ رویکرد واحدی برای آشپزی در آنجا حاکم نیست و مثل سایر رستوران ها از قواعد آشپزی ژاپنی پیروی می شود.

از جمله غذاهای محبوب Hyotei می توان به کاتسو بوشی، داشی با ماهی تن خشک شده، ایچی تاکاهاشی و انواع چاشنی ها اشاره نمود. به طوری که برای خوش طعم کردن غذاها از چاشنی آکاشی تای تسوکوری با سس سویا و گوجه فرنگی استفاده می نمایند. مالک و سرآشپز فعلی این رستوران یوشیهیرو تاکاهاشی (یکی از مشهورترین سرآشپزهای کیوتو) نام دارد.

آدرس: 35 Nanzenji Kusakawacho, Sakyo Ward, Kyoto, 606-8437, Japan

شماره تماس 81411677175+

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از وبلاگ قطب نما کلیک کنید.

خرید تور ژاپن

Kadowaki - توکیو

کادوواکی یک رستوران با طعم های کشف نشده است که با به وسیله سرآشپز Toshiya Kadowaki مدیریت می شود. ترانل و برنج یکی از غذاهای مخصوص این رستوران است که ترکیبی از تجربه و خلاقیت سرآشپز را نشان می دهد. در این رستوران برای درست کردن غذاها از چاشنی ها و ادویه های مخصوص استفاده می شود که شاید طعم آن را در هیچ کجا نچشیده باشید. در کل سال ترافل های فصلی این رستوران به راه است و با حساسیت زیادی در بشقاب ها تزئین می شوند.

اگر اهل تست کردن غذاهای نو با طعم دلپذیر و به یادماندنی هستید، رستوران کادوواکی را از قلم نیاندازید.

شماره تلفن: 81357722553+

آدرس: 2 Chome-7-2 Azabujuban, Minato City, Tokyo 106-0045, Japan

Nakamura - آیچی

یکی دیگر از برترین رستوران های ژاپن در شهر ایچی قرار گرفته است. اگر به این شهر بروید و از مردم شهر در خصوص برترین رستوران سوال کنید، حتما ناکامورا را به شما معرفی می نمایند. این رستوران دارای ساختمانی سنتی است که دیوارهای آن تیره و طراحی قدیمی دارند که شما را با فرهنگ و معماری ژاپنی آشنا می نماید.

بسیاری از مشتریانی که تجربه رفتن به این رستوران را دارند، اغلب در خصوص عطرهای وسوسه انگیزی که از آشپزخانه می آید، صحبت می نمایند. زیرا سرآشپزهای این رستوران حرفه ای هستند برای درست کردن هر وعده غذایی برترین و تازه ترین مواد را با چاشنی ها و ادویه ها ترکیب می نمایند. از جمله غذاهایی که در منوی رستوران ناکامورا قرار گرفته است باید به سوشی، ساشیمی، ماهی قزل آلا، ماهی تن، میگو تمپورا و رشته فرنگی سنتی اشاره کنیم.

آدرس: 3-22-2 Hirokutecho, Toyota Aichi Prefecture

شماره تلفن: 81565322825+

Matsukawa - توکیو

ماتسوکاوا در گذرگاه شیبویا یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار ژاپن است. برای رفتن به این رستوران باید از خروجی 1-6 ایستگاه شیبویا عبور کنید و از پله ها بالا بروید تا وارد رستوران اصلی ماتسوکاوا شوید. در این رستوران نه تنها مردم ژاپنی، بلکه جهانگرد هایی از سراسر جهان را نیز مشاهده می کنید. این رستوران در یک محیط آرام و بدون سر و صدا قرار گرفته است. این رستوران دو شعبه دارد که بهتر است به شعبه اصلی بروید.

رستوران کاتسوکاوا با چیدمان سنتی ژاپنی و اتاق های مخصوص، از مهمانان پذیرایی می نماید. این رستوران در سال 2019 راه اندازی شده است و اکنون یکی از برترین رستوران های توکیو و ژاپن به شمار می رود. اگر عاشق غذاهای سنتی ژاپنی هستید، حتما از اینجا دیدن کنید. از جمله غذاهای پرفروش این رستوران باید به غذاهای دریایی آن اشاره کنیم.

Quintessence - توکیو

کویینتنس هم یکی دیگر از برترین رستوران های ژاپن است که حتما باید در سفر خود به شهر توکیو، یکبار از طعم غذاهای آن بچشید. رستوران Quintessence به وسیله شوزو کیشیدا (یک سرآشپز خلاق و هنرمند) مدیریت می شود. برای تهیه بستنی های این رستوران شیر تازه بز، برای تهیه غذاها از سبزیجات و مواد غذایی تازه استفاده می شود. غذاهای دریایی هم همواره در منوی غذایی کویینتنس وجود دارد که می توانید آن طور که می خواهید از خود پذیرایی کنید. بعلاوه در این رستوران انواع نوشیدنی، دسر، سالاد و آش های سنتی ژاپنی نیز سرو می شود.

آدرس: Garden City Shinagawa Gotenyama, 6 Chome-7-29 Kitashinagawa, Shinagawa City, Tokyo 140-0001, Japan

شماره تماس: 81362770090+

Ryugin - توکیو

رستوران RyuGin هم یکی دیگر از رستوران هایی است که در بین مردم ژاپن و شهر توکیو معروفیت زیادی دارد. علت این محبوبیت، تهیه برترین مواد اولیه برای پخت غذا و دسر است. سیجی یاماموتو مدیریت این رستوران را برعهده دارد که معتقد است ارگانیک بودن غذا برای مشتریان اهمیت زیادی دارد و به همین علت برای رستوران همواره به سراغ محصولات طبیعی و تازه می رود. در این رستوران برترین غذاها، دسرها و نوشیدنی های مخصوص ژاپنی ها سرو می شود. اگر اهل نوشیدنی های متنوع هستید، در رستوران RyuGin برترین نوشیدنی های جهان در منو قرار گرفته است.

آدرس: Japan, 〒100-0006 Tokyo, Chiyoda City, Yurakucho, 1 Chome−1−2 Tokyo Midtown Hibiya 7F

شماره تماس: 81366300007+

Sugalabo - توکیو

سوگالابو هم یکی دیگر از برترین رستوران های ژاپن است که در شهر توکیو قرار گرفته است. این رستوران در سال 2019 به عنوان برترین رستوران در آسیا شناخته شد و تا به امروز 50 جایزه ملی و بین المللی دریافت نموده است. در رستوران سوگالابو برترین غذاهای ژاپنی و فرانسوی سرو می شود. سرآشپز این رستوران یوسوکه سوگا نام دارد و معتقد است می توان غذاهای سنتی ژاپنی را با غذاهای محبوب جهان ترکیب کرد. پفک برنج، بوتارگا ناکازاکی، پنیر آبی، دایکون فیله و سوری اقیانوس آرام از جمله غذاهای ترکیب شده در این رستوران است که هواداران زیادی هم دارد.

این رستوران تنها 20 صندلی دارد و باید از قبل نوبت خود را رزرو نموده باشید تا ساعت زیادی منتظر نمانید.

آدرس: 1 Chome−11−1 0 Azabudai, Minato-ku, Tokyo, Tokyo 106-0041

شماره تماس: 818046656432+

Tempura Kondo - توکیو

تمپورا کوندو هم از دیگر رستوران های شهر توکیو است که به علت ساختمان مدرن و غذاهای رژیمی در بین مردم این شهر و جهانگرد ها مشهور شده است. این رستوران جز اولین سالن های غذاخوری بود که بر روی سبزیجات به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی تمرکز کرد. به همین علت در منوی غذایی تمپورا کوندو همواره ردی از سبزیجات وجود دارد. اگر اهل غذاهای رژیمی و دریایی هستید، حتما از این رستوران دیدن کنید.

آدرس: Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 5 Chome−5−13, Sakaguchi Bld., 9F

شماره تماس: 81355680923+

Sushi Yoshitake - توکیو

اگر هنوز برای شناخت برترین رستوران های ژاپن راضی نشده اید، سوشی یوشیتاکه هم از جمله مواردی است که باید در فهرست قرار دهید. در این رستوران غذاهایی فوق العاده لذیذ و استثنایی سرو می شود. سرآشپز این رستوران ماساهیرو یوشیتاکه نام دارد که برای درست کردن سوشی، از تکنیک های سنتی استفاده می نماید. بعلاوه غذاهای دریایی این رستوران معروفیت زیادی در بین مشتریان دارد و از ادویه ها و چاشنی های مخصوص برای درست کردن آن ها استفاده می شود. سس سویا نیکیری یکی از انواع چاشنی های این رستوران است که در تهیه ماهی قرمز از آن استفاده می شود.

آدرس: Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 7 Chome−8−13 Brown Place9F

شماره تماس: 81362537331+

Narisawa - توکیو

یکی دیگر از رستوران های محبوب در ژاپن و در شهر توکیو، ناریساوا نام دارد. این رستوران در سال گذشته بازسازی شد و اکنون یک ساختمان فوق العاده مدرن و زیبا دارد. ناریساوا رویکرد آشپزی خود را آشپزی نوآورانه ساتویاما نامیده است و معتقد است باید جادوی آشپزی را در مقابل چشمان مشتریان به نمایش بگذارد. در طبخ غذاهای این رستوران توجهیادی به مواد اولیه می شود و اغلب از مواد غذایی ارگانیک برای تهیه غذا استفاده می شود.

آدرس: Japan, 〒107-0062 Tokyo, Minato City, Minamiaoyama, 2 Chome−6−15 Minami Aoyama Garden Court

شماره تماس: 81357850799+

حرف آخر

برترین رستوران ژاپن شامل صدها سالن غذاخوری است که شما را برای انتخاب برترین مکان سردرگم می نماید. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی تعدادی از محبوب ترین و برترین رستوران های این کشور در شهرهایی مثل توکیو، کیوتو، آیچی، فوکوئوکا و اوساکا بپردازیم. بیشتر جهانگرد ها همواره این شهرها را به عنوان مقصد سفر جهانگردی خود انتخاب می نمایند و می خواهند در هر یک از این شهرها برای صرف ناهار یا شام، یک رستوران محبوب و مشهور را انتخاب نمایند. امیدواریم با معرفی این رستوران های پرطرفدار ژاپن توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سوالات متداول

هزینه یک وعده غذا در رستوران های پرطرفدار ژاپن چقدر است؟

در بیشتر رستورانهای این کشور، یک وعده غذایی کمتر از 1000 ین قیمت دارد. اما قیمت میانه یک پرس غذای رستوران در این کشور میتواند حدود 1450 ین (برابر با 10.86 دلار) باشد. نوع رستوران و غذا و مخلفات در معین قیمت غذا موثر است.

رستوران های پرطرفدار ژاپن بیشتر در کدام شهر قرار دارند؟

توکیو به عنوان مهمترین و مرکز ژاپن بیشترین رستورانها را در خود جای داده است و به همین علت گزینههای برترین برای سرو غذا دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از وبلاگ قطب نما کلیک کنید.

خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک

به "رستوران های پرطرفدار ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های پرطرفدار ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید