سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک آدلی معمولی منتشر شد

به گزارش وبلاگ قطب نما (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، آدلی معمولی نام مجموعه کتاب کُمیک استریپ سه جلدی است که ماجرای زندگی دختری 10 ساله را به تصویر می کشد که نیمی از او انسان و نیمی دیگرش جادوگر است. این اثر دوست داشتنی با توجه به فضای فانتزی ، تصاویر و داستان پردازی جذابش، قوه تخیل بچه ها را تقویت می نماید.

سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک آدلی معمولی منتشر شد

کتاب های کُمیک استریپ یا مصور به آن دسته از کتاب هایی گفته می گردد که به یاری تصویر، گاهی همراه با متن و گاهی بدون متن داستانی را نقل می نماید. در واقع کتاب مصور ترکیبی از قصه و تصویر است.

خواندن کتاب های کُمیک یا تصویری برای بچه ها می تواند باعث تقویت تخیل و تمرکز گردد و مطالعه آن ها به وسیله نوجوانان نیز بسیار لذت بخش و پر از هیجان است و یاری می نماید متفاوت بیاندیشند و داستان ها ماندگاری بیشتری در فکر آن ها داشته باشد.

در خلاصه سومین جلد آدلی معمولی که در ادامه ماجراهای دو قسمت قبلی آدلی است، آمده: او این بار مسابقه دیدن می نماید و سوار بر جاروی پرنده اش دوستانش را از مرگ نجات می دهد. در این کتاب آدلی از رازهایی باخبر می گردد که زندگی خودش و دوستانش را برای همواره تغییر می دهد.

اُتیس فرامپتون، نویسنده و تصویرگر مجموعه کتاب آدلی معمولی از هنرمندان شناخته شده آمریکایی است. وی این مجموعه پرطرفدار را برای نخستین بار در سال 2014 نوشته و تصویرسازی نموده است.

از جمله ویژگی های کتاب های او همراه شدن داستان های ماجراجویانه و پرهیجان با تصاویر خلاقانه و عجیب و غریب است که همین موضوع باعث شده نوجوانان بسیاری از مخاطبان آن باشند.

مینا قنوانی مترجم این کتاب، دارای کارشناسی ارشد زبان انگلیسی، فعالیت خود در زمینه ترجمه را در سال 96 با همکاری با نشریات قلک و فرفره شروع نموده است.

این مجموعه کتاب کُمیک استریپ در قطع وزیری چاپ شده و جلد سوم آن در 128 صفحه برای بچه ها گروه سنی ب و ج به وسیله کتاب های زرافه دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

گفتنی است جلد اول و دوم این اثر به علت استقبال مخاطبان سال جاری به چاپ دوم رسیده و علاوه بر نسخه فیزیکی امکان مطالعه آن ها به صورت الکترونیکی نیز به وسیله پلتفرم های کتابخوان وجود دارد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب های زرافه با پخش مدادآبی به شماره 02188356436 تماس بگیرند. بعلاوه این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب های خود را به صورت الکترونیکی به وسیله پلتفرم های کتابخوان فراهم نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک آدلی معمولی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک آدلی معمولی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید