عبدی: قهرمانی از آن پرسپولیس است ، به دبل فکر می کنیم ، تعویض من تاکتیکی بود

به گزارش وبلاگ قطب نما، مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس اعتقاد دارد با برد مقابل پیکان قدم خوبی در راه قهرمانی برداشتند، اما هنوز 2 فینال دیگر با گل گهر و نساجی خواهند داشت و هنوز چیزی تمام نشده است.

عبدی: قهرمانی از آن پرسپولیس است ، به دبل فکر می کنیم ، تعویض من تاکتیکی بود

محمد زارعی - مهدی عبدی در گفت وگویی با وبلاگ قطب نما شرکت کرد و درباره شرایط خودش و پرسپولیس در روزهای پایانی فصل جاری سخن گفت.

  • از بازی با پیکان آغاز کنیم که با جنجال های فراوانی پیرامون میزبانی همراه بود اما توانستید سه امتیاز آن را کسب کنید.

بازی خیلی سختی بود. حریف خیلی خوب دفاع می کرد، اما خوشبختانه با کوشش بچه ها توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم و یک گام دیگر به سمت قهرمانی برداریم. البته هنوز کار تمام نشده است و دو فینال دیگر داریم و باید با تمام توان در این دو هفته مقابل گل گهر و نساجی ظاهر شویم تا جام قهرمانی را کسب و تقدیم طرفداران کنیم.

  • جنجال هایی درباره میزبانی این بازی بود. نظر خودت چیست؟

صحبتی در این ارتباط ندارم، اما تا انجا که آگاه شدم در گذشته هم مشابه این موضوع برای استقلال هم وجود داشته است.

  • در بازی با پیکان در دقیقه 58 به جای عیسی آل کثیر وارد زمین شدی، اما در دقیقه 91 جای خود را به گولسیانی دادی دلیل این موضوع چه بود؟

تعویض دقیقه 91 کاملا یک تعویض تاکتیکی بود. طبیعی است وقتی با یک گل از حریف جلو هستید، در دقیقه 90 یک مدافع اضافه کنید تا به دفاع تیمی یاری کند. در آن لحظه مربیان تشخیص دادند به جای منِ مهاجم، یک مدافع وارد زمین گردد و اصلا موضوع غیر عادی نبود.

  • در چند بازی فیکس بودی و خیلی هم موثر بازی می کردی، ولی در بازی با پیکان دوباره نیمکت نشین شدی. در این ارتباط هم صحبت می کنی؟

در کل چه فیکس بازی کنم یا ذخیره باشم، تمام کوششم را می کنم برای تیم موثر بازی کنم. در زمین هر چیزی که مربیان می گویند، اجرا کنم. الان هم خوشحالم تیم پیروز شده و به چیز دیگری فکر نمی کنم. تنها چیزی که فکر می کنم این است که تیم پیروز گردد و قهرمان شویم. بعد از آن به پیروزیت های شخصی فکر می کنم. مطمئن باشید با توکل به خدا و کوشش، حقم را از فوتبال می گیرم.

  • نظرت در خصوص بازی با گل گهر چیست؟

چند هفته قبل در جام حذفی مقابل این تیم بازی کردیم و شناخت کافی را از گل گهر داریم، ولی موضوع مهم این است که این، آخرین بازی ما در استادیوم آزادی است. طرفداران هم به استادیوم بیایند تا بتوانیم با یک برد شیرین آن ها را بدرقه کنیم. چه بسا با عدم نتیجه گیری سپاهان در بازی همزمان بتوانیم جشن قهرمانی را برگزار کنیم. البته به خوبی می دانیم بازی فوق العاده سختی داریم، اما انشاءالله با تدابیر کادرفنی و کوشش بچه ها سه امتیاز را برای خود می کنیم.

  • پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی واقع شده است. می تواند دبل کند؟

چرا که نه!؟ صددرصد به دبل هم فکر می کنیم، اما در حال حاضر تمام فکر و فکر ما دو بازی به جای مانده لیگ است. انشاءالله بعد از آنکه عنوان قهرمانی لیگ را کسب کردیم به فکر جام حذفی هم خواهیم بود.

  • به نظرت لیگ سال جاری کیفیت لازم را داشت؟

واقعا کیفیت لیگ خیلی بالا است و رقابت برای قهرمانی کاملا این موضوع را نشان می دهد که چه سطحی از بازی ها را شاهد هستیم. امیدوارم در همین دو بازی هم رقابت سالمی را ببینیم تا حقی از تیمی خورده نگردد و حق به حقدار برسد.

  • استقلال هم از کورس قهرمانی عقب افتاد و حالا رقابت بین پرسپولیس و سپاهان است.

بله استقلال در این فصل تیم خوبی بود، اما درسه بازی اخیر امتیازاتی را از دست داد که از کورس عقب افتاد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عبدی: قهرمانی از آن پرسپولیس است ، به دبل فکر می کنیم ، تعویض من تاکتیکی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: قهرمانی از آن پرسپولیس است ، به دبل فکر می کنیم ، تعویض من تاکتیکی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید