فجر می تواند برای استقلال مشکل درست کند، غیبت مدافعان دردسر می گردد

به گزارش وبلاگ قطب نما، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز که در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد گفت: فجر انگیزه های زیادی در ابتدای فصل داشته اما تا حدودی در ابتدای فصل شرایطش فرق نموده است. آنها تیمی منسجم هستند. بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارند که می توانند برای استقلال مشکل ساز شوند.

فجر می تواند برای استقلال مشکل درست کند، غیبت مدافعان دردسر می گردد

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: فجر نمی خواهد در تهران بازنده باشد و این یک چالش خوب برای تیم استقلال خواهد بود. آبی ها توانسته اند به خوبی در این فصل زوج سازی نمایند و این می تواند یاری مؤثری به استقلال داشته باشد تا بتواند برابر فجر به پیروزی دست پیدا کند.

مهاجم پیشین استقلال در خاتمه و در مورد حواشی که این روزها برای استقلال بوجود آمده است گفت: آبی ها همواره حواشی در کنارشان هست. بحث مرادمند و یزدانی یکی از حواشی تازه استقلال هستند. اگر این دو بازیکن نتوانند استقلال را همراهی نمایند آبی ها ضربه خواهند خورد. اگر چه استقلال بازیکنان خوبی برای خط دفاع دارد اما مرادمند و یزدانی هماهنگی خوبی دارند و نبودشان در استقلال در آینده تأثیر منفی داشته و به این تیم ضربه خواهد زد.

*الهه بهاری

منبع: خبرگزاری مهر

به "فجر می تواند برای استقلال مشکل درست کند، غیبت مدافعان دردسر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر می تواند برای استقلال مشکل درست کند، غیبت مدافعان دردسر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید