فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، شرکت فیس بوک برای بهره بردن از موج خرید اینترنتی در دوران شیوع ویروس کرونا، بخش خرید جدیدی را به اپلیکیشن اصلی خود اضافه نمود.

فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد

بخش جدید که فیس بوک شاپ نام دارد در سراسر آمریکا عرضه شده است و به مردم امکان می دهد به جست و جوی انواع محصولات پرداخته و اقلام مورد احتیاج خود را در این شبکه اجتماعی خریداری نمایند. فیس بوک پیش از این بخش مذکور را با گروه کوچکی از کاربران آمریکایی آزمایش نموده بود و ماه گذشته قابلیت مشابهی را در اپلیکیشن اینستاگرام خود راه اندازی کرد. شرکتها می توانستند کاتالوگهای خرید را به صفحات فیس بوک خود اضافه نمایند اما بخش اختصاصی برای خرید در صفحه فیس بوک برای خرید از فروشندگان مختلف وجود نداشت.

فیس بوک همچنین بیان کرد قابلیت چک اوت اینستاگرام که به کاربران امکان می دهد پول کالاهای خریداری نموده را مستقیما در داخل اپلیکیشن پرداخت نمایند بزودی برای همه شرکتهای آمریکایی موجود خواهد شد. این قابلیت در 18 ماه گذشته برای بعضی از شرکای فیس بوک موجود بود.

فیس بوک در کوشش است تا در تجارت الکترونیکی حضور فعالتری داشته باشد و درآمدهای خود را فراتر از تبلیغات توسعه دهد. به گفته ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام، این شرکت معمولا برای مبادلاتی که در داخل سرویس فیس بوک کامل شده است هزینه ای دریافت می نماید اما این کمیسیون را به دلیل شیوع ویروس کرونا موقتا متوقف نموده است. تجارت می تواند تبلیغات فیس بوک را بهبود بخشیده و فروش به وسیله یک تبلیغ را برای بازاریابان راحتتر نموده و کارآمدی آن را افزایش دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک اوایل سال جاری قابلیت خرید مشابهی را رونمایی کرد که به شرکتها اجازه می دهد یک کاتالوگ محصول را ایجاد نمایند که در همه اپلیکیشنهای مختلف این شرکت شبکه اجتماعی شامل اینستاگرام، مسنجر و واتساپ کار می نماید. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک با جدیت بیشتری در این ابتکار حضور دارد که نشان می دهد با توجه به توسعه خرید آنلاین، فیس بوک این تجارت را جدی گرفته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید