نرم افزار و اپلیکیشن

فرق مودم با روتر چیست؟ کدام یک را در خانه احتیاج داریم؟

دانشتن فرق مودم و روتر و نحوه استفاده از هریک می تواند در انتخاب و خرید آن ها یا به کارگیری شان در یک شبکه خانگی بسیار موثر باشد. گاهی اوقات کاربران از اینترنت استفاده می نمایند ولی هنوز تفاوت مودم با روتر را نمی دانند و در نتیجه تصور نادرستی از این دستگاه...

21 فروردین 1403

30 بازی عالی که خوراک تجربه روی کامپیوتر همراه استیم دک هستند

کنسول دستیم استیم دک (Steam Deck) را می توان کامل ترین کنسول دستی حال حاضر بازار دانست. دستگاهی که دارای قدرت سخت افزاری قدرتمندی بوده و تناسب خوبی میان قدرت و طراحی این دستگاه وجود دارد. همینطور اینکه به دلیل عدم استفاده از سیستم عامل ویندوز این دستگاه بسیار...

18 فروردین 1403

بودجه ساخت بازسازی مکس پین 1 و 2 مشابه آلن ویک 2 خواهد بود

استودیو رمدی اینترتینمت اخیراً درباره بازسازی بسیار موردانتظار مکس پین 1 و مکس پین 2 صحبت نموده است و این نکته را بیان نموده که بودجه توسعه آن ها مشابه آلن ویک 2 خواهد بود.

9 فروردین 1403

بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر شده، بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان صورت گرفت.

8 فروردین 1403

رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان های اندرویدی فناپ تک، 16 اسفندماه جاری برگزار می گردد

رویداد InnoPos با موضوع نوآوری در کارتخوان های اندرویدی فناپ تک، روز چهارشنبه 16 اسفندماه، از ساعت 10:00 تا 13:00 و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

10 اسفند 1402

مخفی کردن برنامه در اندروید؛ آموزش کاربردی ترین روش ها

یکی از روش های افزودن امنیت به صفحه نمایش گوشی اندروید، مخفی کردن برنامه ها است. با این مقاله از خبرنگاران مگ همراه باشید تا با برترین روش ها برای مخفی کردن برنامه در اندروید آشنا شوید.

5 اسفند 1402

ببینید؛ آپدیت نو بازی No Mans Sky در دسترس نهاده شد

استودیوی هلوگیمز (Hello Games) به تازگی از جزئیات آپدیت 4.5 بازی No Mans Sky با عنوان اومگا (Omega) رونمایی نموده است.

2 اسفند 1402

هوش مصنوعی چینی در دل پرچمدار کره ای!

زومیت نوشت: سری گلکسی S24 در بازار چین از هوش مصنوعی متفاوتی نسبت به بازار جهانی بهره می برد.

6 بهمن 1402

فروش بازی Palworld در کمتر از 4 روز از 6 میلیون نسخه عبور کرد

اگر شما از طرفداران سبک بقا و جهان باز باشید، با بازی پل ورلد (Palworld) آشنایی دارید. این بازی از زمان معرفی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و دلیل این محبوبیت هم شباهت این بازی به عناوینی مثل پوکمون (Pokemon) است. بازی پل ورلد در حال حاضر در حالت دسترسی...

4 بهمن 1402

رویداد تازه ایکس باکس برای هفته آینده معرفی گشت؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز

در اوایل سال 2024 میلادی هستیم و رویدادهای مختلفی در آن برگزار خواهد شد. از رویداد مهم CES در دنیای تکنولوژی گرفته تا رویدادهای مختلف شرکت های دیگر همگی در اوایل سال برگزار شده تا برنامه های شرکت های بزرگ را در سال جاری معرفی کنند. حال نوبت به مایکروسافت...

22 دی 1402

8 راهکار ساده برای مشکل کار نکردن QR Code در اندروید

گاهی اوقات ممکن است کار نکردن QR Code در گوشی های اندروید تبدیل به سوهان روح کاربران موبایل گردد. با این حال، این مشکل را می توان به وسیله راهکار های مختلف نرم افزاری رفع کرد. در این مقاله 8 راهکار بسیار ساده را آنالیز می کنیم.

7 آبان 1402

ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟

یکی از کاربران وبسایت رددیت به تازگی تصاویری منتشر نموده که به مقایسه پلی استیشن 5 اسلیم با مدل معمولی از نظر مقدار می پردازد.

23 مهر 1402

نقدها و نمرات اساسینز کرید میراژ منتشر شد؛ بازگشت خوب به ریشه ها

پس از سه سال وقفه، سری بازی مشهور اکشن، ماجراجویی و مخفی کاری یوبی سافت با عنوان اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) به ریشه های خود باز می شود. این بازی ماجرای یک اساسین جوان به نام بسیم را دنبال می نماید که در خیابان های خطرناک دوران طلایی بغداد پرسه می...

15 مهر 1402

ببینید؛ تریلر نو بازی Dragons Dogma 2 به گیم پلی آن می پردازد

کپ کام (Capcom) به تازگی تریلری نه دقیقه ای از دراگونز داگما 2 (Dragons Dogma II) منتشر کرده که به گیم پلی این بازی اکشن و نقش آفرینی می پردازد.

3 مهر 1402

تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج بوتان

جالب است بدانید همین حالا که شما در به در در پی راه های تعمیر پکیج بوتان می گشت؛ در حقیقت در حال دست و پنجه نرم کردن با نسل چهارم محصولات این کارخانه هستید. بوتان طی 70 سال فراوری همیشه در پی تامین آسایش خانواده های ایرانی بوده و همین باعث شده که سبد محصولاتش...

22 شهریور 1402

خداحافظی با نرم افزار مشهور و محبوب مایکروسافت پس از 3 دهه

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت 28 سال پیش نرم افزار وردپد (Wordpad) را به عنوان جانشین نرم افزار قدیمی تری به نام Microsoft Write معرفی کرد.

12 شهریور 1402

چگونه برنامه های پیش فرض اندروید را حذف کنیم؟

اگر از وجود برنامه های پیش فرض در گوشی مبتنی بر اندروید خود خسته شده اید، با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه می توانید به سادگی از شر آن ها خلاص شوید.

19 مرداد 1402

قطع دسترسی هزاران کاربر جهانی به واتس اپ

دسترسی هزاران کاربر به اپلیکیشن پیغام رسان واتس اپ مختل شد.

29 تیر 1402

این برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی اجرای ویدیوئوهای آیفون را به چیزهای دلپذیر و عجیبی تبدیل می نماید

شرکت هوش مصنوعی Runway پشتیبانی از ویدیو های 15 ثانیه ای فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را به یک برنامه iOS اضافه نموده است و به کاربران این امکان را می دهد تا اجزای ویدیو های گرفته شده به هر چیزی که دوست داشته باشند، تبدیل نمایند.

9 اردیبهشت 1402

افشای اسرار بزرگترین فرعون مصر با کالبدشکافی دیجیتال ، عکس

گجت نیوز نوشت: این روزها اخبار جذابی از مصر باستان شنیده می گردد. حالا نیز کالبدشکافی دیجیتالی اسرار بزرگترین فرعون مصر یعنی رامسس دوم را برملا نموده است.

19 اسفند 1401
تعداد: (61)