قیمت آپارتمان در دو منطقه جنوبی و پرتقاضای تهران

به گزارش وبلاگ قطب نما، منطقه ها 9 و 10 مرکز را می توان به عنوان دو منطقه پرتقاضا در میان منطقه ها واقع در نیمه جنوبی شهر تهران معرفی کرد که حتی در راکدترین بازار معاملات ملکی نیز، همیشه مورد توجه متقاضیان مسکن به ویژه خانه اولی ها هستند. اما حتی در این منطقه ها نیز آمد و شد خریداران بسیار محدود شده و واسطه های ملکی از رکود فراگیر معاملاتی در محله های دو منطقه نسبتا پرتقاضای بازار مسکن خبر می دهند.

قیمت آپارتمان در دو منطقه جنوبی و پرتقاضای تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، دو ماه از فصل طلایی نقل و انتقال ملکی سپری شده و اگر بنا بود دمای معاملات مسکن بالاتر از بهار برود، تا به امروز باید نشانه هایی از آن دریافت می شد. اما سایه رکود تقریبا در همه منطقه ها بیست و دوگانه شهر تهران سنگینی می نماید و نه تنها آمار معاملات قطعی بسیار محدود است، بلکه حتی آمار مراجعات موثر و منجر به بازدید به واسطه های ملکی نیز اندک است.

از طرفی بازار مسکن منطقه ها 9 و 10 واقع در نیمه جنوبی تهران در شرایط عادی بازار رفتاری مشابه منطقه ها چهار و پنج واقع در نیمه شمالی شهر دارند؛ به این معنا که همیشه حداقلی از تقاضای خرید در این منطقه ها حضور پررنگ دارد و فاز جست وجوی فایل ها از سوی متقاضیان مسکن در دو منطقه پرتقاضای جنوب شهر هیچ وقت به طور کامل و فراگیر متوقف نمی گردد.

اما تحقیق میدانی از واسطه های فعال در این منطقه ها حاکی است تماس ها با آگهی دهندگان فروش مسکن بسیار کم تعداد و اغلب صرفا برای به دست آوردن مظنه قیمتی در محله های مختلف بوده و اراده جدی برای خرید از سوی اغلب تماس گیرندگان وجود ندارد. در سوی مقابل تعداد فایل های عرضه شده برای فروش به بازار مسکن منطقه ها 9 و 10 نیز اندک است اما هر چه که باشد، تنوع فایل در حدی است که می تواند به بخشی از احتیاج متقاضیان خرید پاسخ دهد.

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در دو منطقه جنوبی و پرتقاضای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در دو منطقه جنوبی و پرتقاضای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید