معرفی داوران بخش طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش وبلاگ قطب نما، تهران(پانا) - داوران بخش طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

معرفی داوران بخش طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان طی احکام جداگانه ای، نادر برهانی مرند، رحمت امینی و علی ظفر قهرمانی نژاد را به عنوان داوران بخش طرح، ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

بخش مسابقه طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی امسال به پیشنهاد دبیر و در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی جشنواره خیابانی مریوان به سایر بخش های دیگر جشنواره اضافه شد.

عبید رستمی دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت، پرداختن و اهمیت دادن به طرح و ایده به عنوان نقطه آغاز در اجراهای بیرونی و دیگرگونه های اجرایی و بعلاوه توجه دادن هنرمندان تئاتر خیابانی در فرایند رسیدن به اجراهای فاخر و ماندگار از تمرین نگاری طرح و ایده اولیه، بخش مسابقه طرح، ایده پردازی و نمایشنامه نویسی برای فضاهای بیرونی به سایر بخش های جشنواره اضافه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و دبیر جشنواره پانزدهم اضافه نمود: این بخش به منظور یاری و توسعه به ادبیات نمایشی دیگرگونه های اجرایی و هنرهای اجرایی بینارشته ای به جشنواره اضافه شده و خوشبختانه این بخش با استقبال هنرمندان شاخص و نیز چهره های جوان و دست به قلم روبرو شده و امیدوارم سبب ارتقای ایده پردازی و نمایشنامه نویسی گونه های مختلف تئاتر خیابانی گردد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به دبیری عبید رستمی از 5 تا 10 آبان ماه در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معرفی داوران بخش طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران بخش طرح و ایده و نمایشنامه برای فضاهای بیرونی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید