چلسی 2 ، لیل 0؛ پیروزی بی دردسر برای مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده انگلیس حاشیه امنیت نسبتا خوبی برای رسیدن به مرحله بعدی برای خود رقم زد.

چلسی 2 ، لیل 0؛ پیروزی بی دردسر برای مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ قطب نما، چلسی در اولین مصاف خود با لیل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده از زمین خارج شد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بعد از فتح جام باشگاه های دنیا، امشب مقابل لیل به میدان رفت؛ این ملاقات در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 از ساعت 23:30 در استادیوم استمفوردبریج آغاز شد. ملاقات امشب صحنه تقابل تیم های سوم و یازدهم لیگ های جزیره و فرانسه بود؛ لیل با صدرنشینی در گروه G در این مرحله حضور یافت و چلسی پس از یووه در گروه H دوم شد و صعود کرد.

توخل با نیمکت نشین کردن لوکاکو و ورنر، ترکیب خط حمله خود را با مثلث هاورتز، زیاش و پولیشیچ چید تا در آستانه فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول (یکشنبه آینده) بار دیگر نشان دهد که مشکلاتش با مهاجم بلژیکی پابرجاست. در سمت مقابل هم لیل امیدوار به گلزنی دیوید بود؛ بازیکنی که با 12 گل در رتبه سوم بهترین گلزنان لیگ یک فرانسه حضور دارد.

چلسی در میان تشویق هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد و کمتر از 10 دقیقه به گل اول رسید. هاورتز بعد از دو کوشش ناموفق برای باز کردن دروازه لیل، با ضربه سر چکشی روی ارسال کرنر از سمت چپ در دقیقه 8 گل اول چلسی را وارد دروازه لئوناردو کرد. بلافاصله بعد از این گل، لیل حملات گسترده ای برای جبران شکل داد اما در باز کردن دروازه مندی ناکام بود. شاگردان توخل خیلی زود از لاک دفاعی خارج شدند تا اجازه فشار بیشتر به حریف را ندهند. آنها با در دست گرفتن دوباره توپ و میدان در پی گل دوم بودند. این اتفاق اما رخ نداد تا نیمه اول با تک گل دقایق نخست هاورتز با فزونی یک بر صفر میزبان به خاتمه برسد.

چلسی مثل نیمه اول در آغاز 45 دقیقه نخست، چهره ای تهاجمی داشت. حملات این تیم اما برخلاف نیمه اول به گل زودهنگام منجر نشد. دو مصدومیت شدید، توخل را مجبور کرد که دو تعویض اجباری را در همان 15 دقیقه نخست نیمه دوم انجام دهد. ابتدا کوواچیچ به علت مصدومیت از زمین خارج شد و چند دقیقه بعد زیاش به علتی مشابه مجبور به ترک زمین شد.

با وجود این دو تغییر اجباری، میزبان فزونی خود را ادامه داد و به گل دوم رسید. هاورتز با نفوذ و شوتی دیدنی در دقیقه 58 می رفت که گل دوم خود و تیمش را بزند ولی توپ با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت. تنها دو دقیقه بعد روی پاس در عمق زیبای کانته، توپ در داخل محوطه جریمه به پولیشیچ رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به تور دوخت.

چلسی بعد از دو برابر کردن فاصله، فزونی خود را ادامه داد. لیل هم قدرت کافی برای فشار آوردن به آبی ها با خط دفاعی قدرتمند و دروازه بان آماده اش را نداشت و بازی تا دقیقه 80 به همین منوال ادامه یافت. در 10 دقیقه خاتمهی، چند موقعیت نصف و نیمه روی دو دروازه شاهد بودیم ولی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا چلسی با برد دو بر صفر کار آسانی در بازی برگشت داشته باشد.

توضیح گل ها:

چلسی 1-0 لیل؛ هاورتس (8): روی کرنر ارسالی حکیم زیاش، هاورتس آزادانه درون محوطه جریمه به سمت توپ حرکت کرد و با ضربه سر خود، آن را به تور دروازه رساند.

چلسی 2-0 لیل؛ پولیشیچ (63): کانته با نفوذ به نیمه زمین حریف، توپ را به پولیشیچ سپرد؛ بازیکن آمریکایی چلسی پس از رسیدن به دروازه حریف، با خونسردی تمام دروازه بان حریف را مغلوب کرد و توپ را به گوشه پایینی سمت راست دروازه رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "چلسی 2 ، لیل 0؛ پیروزی بی دردسر برای مدافع عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی 2 ، لیل 0؛ پیروزی بی دردسر برای مدافع عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید