50 درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد اجرا شده است

به گزارش وبلاگ قطب نما، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 50 درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد اجرا شده است.

50 درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد اجرا شده است

رضا نخجوانی، مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از 24 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال اطلاع داد و گفت: دو سوم مسافران و نیمی از پروازها از دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و مشهد اجرا شده است.

وی افزود: این دو فرودگاه در مجموع میزبان نشست و برخاست چهار هزار و 914 پرواز و اعزام و پذیرش 615 هزار و 95 مسافر بوده اند.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش 76 هزار و 870 مسافر و نشست و برخاست 673 پرواز، فرودگاه بین المللی اصفهان با اعزام و پذیرش 47 هزار و 967 مسافر و نشست و برخاست 424 پرواز و فرودگاه بین المللی تبریز با اعزام و پذیرش 44 هزار و 421 مسافر و نشست و برخاست 412 پرواز بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه های بین المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها داشته اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام (ره) نیز به یک هزار و 726 نشست و برخاست هواپیما، سرویس کنترل ترافیک هوایی و یاری ناوبری ارائه داده اند.

منبع: همگردی

به "50 درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید