دردسر مسافران نوروزی برای خرید بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرنگاران- بلیط هواپیما بابت تعطیلات عید 1402 فعلا بدون افزایش قیمت فروخته می گردد اما مسافران نوروزی با یک مشکل دیگر سروکار دارند. درحالی که تقریبا یک ماه تا شروع مسافرت های نوروزی به جای مانده، اما ظرفیت اغلب پرواز ها در مسیر های پرتردد از الان تکمیل شده است. مثلا در مسیر تهران - اهواز فعلا امکان خرید بلیط هواپیما بابت هفته پایانی اسفند وجود ندارد و تقریبا همین مشکل برای مسافرانی که از تهران قصد رفتن به مشهد را دارند، وجود دارد. در روز های گذشته صحبت هایی درباره کمیاب شدن بلیط هواپیما در مسیر های پرتردد مطرح شده، اما سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را به افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما و مسافرت های نوروزی ارتباط داده است.

دردسر مسافران نوروزی برای خرید بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد؛ حداقل یک میلیون

خرید بلیط هواپیما تهران - مشهد فعلا برای تاریخ 24 اسفند تا انتها سال امکان پذیر نیست. آنطور که تقویم هواپیمایی های داخلی نشان می دهد، ظرفیت پرواز ها در این مسیر برای تاریخ 24 اسفند تا 29 اسفند تکمیل شده و آن هایی که قصد خرید بلیط هواپیما در این مسیر را دارند تا روز دوشنبه اول فروردین گزینه ای ندارند. پروازی که روز دوشنبه به وسیله هواپیمایی آسمان انجام می گردد و قیمت بلیط آن یک میلیون و 19 هزار تومان است. ظرفیت پروازهای تهران - مشهد در روز دوم فروردین هم تکمیل است و فعلا امکان خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران - مشهد برای روزهای سوم فروردین تا انتها تعطیلات وجود دارد و کف قیمت آن به وسیله هواپیمایی وارش، ایران ایرتور، سپهران و ... حدود یک میلیون تومان است.

قیمت بلیط هواپیما تهران - کیش؛ حداقل یک میلیون و 140 هزار

بلیط هواپیما تهران - کیش در نوروز 1402 حداقل یک میلیون و 140 هزار تومان فروخته می گردد. عددی که هواپیمایی زاگرس برای روز شنبه 29 اسفند در نظر گرفته و همین رقم را هواپیمایی کیش ایر و فلای پرشیا از مسافرانی که قصد رفتن از تهران به کیش را دارند، دریافت می نمایند. ناگفته نماند که ظرفیت پرواز های تهران - کیش از همین الان برای روز های برای روز های انتهای اسفند تکمیل شده است. طوری که امکان خرید بلیط هواپیما در این مسیر از روز سه شنبه 25 اسفند تا شنبه 29 اسفند وجود ندارد و مقابل تمام پرواز ها عبارت تکمیل ظرفیت به چشم می خورد.

قیمت بلیط هواپیما تهران - اصفهان؛ حداقل 561 هزار

بلیط هواپیما تهران - اصفهان در تعطیلات نوروز 1402 حداقل 561 هزار تومان فروخته می گردد. عددی که فرقی با قیمت فعلی بلیط هواپیما در این مسیر ندارد، اما مشکل تهرانی هایی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند، تکمیل ظرفیت اغلب پرواز های این مسیر در نوروز 1402 است. مثلا طبق تقویمی که الان وجود دارد، به جز روز شنبه 29 اسفند، تا انتها هفته اول تعطیلات بلیطی برای خرید وجود ندارد. روز شنبه 29 اسفند بلیط هواپیما تهران - اصفهان را ایران ایرتور، 561 هزار تومان و هواپیمایی معراج 754 هزار تومان می فروشند.

قیمت بلیط هواپیما تهران - تبریز؛ 881 هزار

خرید بلیط هواپیما تهران - تبریز نوروز 1402 در برترین حالت 881 هزار تومان هزینه دارد. رقمی که هواپیمایی ایران ایرتور روز یکشنبه 30 اسفند دریافت می نماید و خرید بلیط هواپیما تهران - تبریز در روز سه شنبه دوم فروردین از هواپیمایی ماهان 883 هزار تومان آب می خورد. با این حال علاوه بر هفته انتهای اسفند، در هفته اول فروردین 1402، گزینه های زیادی برای خریداران بلیط هواپیما تهران - تبریز باقی نمانده و ظرفیت اغلب پرواز ها به صفر رسیده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران - اهواز؛ حداقل 935 هزار

خرید بلیط هواپیما تهران - اهواز برای هفته انتهای اسفند سال جاری فعلا امکان پذیر نیست. ظرفیت تمامی پرواز های این مسیر از روز چهارشنبه 26 اسفند تا انتها روز دوشنبه اول فروردین تکمیل شده و می گردد بلیط روز دوشنبه اول فرودین در این مسیر را 935 هزار تومان خرید. این بلیط را هواپیمایی آسمان می فروشد و با همین قیمت امکان خرید بلیط هواپیما در سایر روز های نوروز 1402 وجود دارد. قیمت بلیط هواپیما تهران - اهواز در این روز ها تفاوتی ندارد و می گردد آن را از هواپیمایی وارش، کارون و ... با همان قیمت 935 هزار تومان تهیه کرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران - بندرعباس؛ حداقل یک میلیون و 300 هزار

قیمت بلیط هواپیما تهران - بندعباس نوروز 1402، دست کم یک میلیون و 300 هزار تومان است. رقمی که هواپیمایی کیش ایر از مسافران این مسیر در روز یکشنبه 30 اسفند دریافت می نماید، اما بد نیست بدانید به جز روز یکشنبه 30 اسفند، فعلا ظرفیت تمام پرواز های این مسیر در هفته انتهای اسفند تکمیل شده است. آنطور که تقویم هواپیمایی های داخلی نشان می دهد، علاوه بر هفته انتهای اسفند، مسافران نوروزی برای خرید بلیط هواپیما در هفته اول فروردین 1402 هم با دردسر روبرو می شوند. چون به جز روز پنجشنبه چهارم فرودین، هیچ بلیط هواپیمایی برای مسیر تهران - بندرعباس وجود ندارد.

کف قیمت بلیط هواپیما برای نوروز 1402 در مسیر های پرتردد

مسیر

کف قیمت

تهران - مشهد

یک میلیون تومان

تهران - کیش

یک میلیون و 140 هزار تومان

تهران - اصفهان

561 هزار تومان

تهران - تبریز

881 هزار تومان

تهران - اهواز

935 هزار تومان

تهران - بندرعباس

یک میلیون و 300 هزار تومان

منبع: فرارو

به "دردسر مسافران نوروزی برای خرید بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر مسافران نوروزی برای خرید بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید