6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرنگاران/اصفهان مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به اینکه 6 بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی یک فینال برای ما است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو را آموزش دهیم.

6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد

امیر اسدی در گفت وگو با وبلاگ قطب نما در مورد شرایط تیم، اظهار کرد: از زمانی که با اعتماد مدیریت به کادر فنی اضافه شدم، تمرینات خوبی در شرایط کیفی برگزار کردیم، کوشش شد سطح کیفی و فنی تمرینات را بالا ببریم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر نقاط ضعف تیم تا حدودی رفع شده و به نقطه ای رسیدیم که در تمرینات فعلی بازیکنان سرحال هستند، البته فشارهایی از بابت سالن وزنه و بدنسازی تحمل کردند تا به این نقطه مثبت رسیدیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: هدف ما این است اعتمادی که مجموعه کوثر به کادر جدید نموده را به خوبی، جواب دهیم و سربلند از میدان مسابقات خارج شویم.

وی در مورد تغییرات ایجاد شده در تیم، گفت: با احترامی که برای کادر فنی تیم قائل و قدردان زحمات آنها هستیم، اما کمی نظم تیمی را بالاتر بردیم و سعی کردیم بچه ها بیشتر در اختیار تیم قرار بگیرند.

اسدی توضیح داد: باتوجه به اینکه 6 بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی برای ما یک فینال است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو و همچنین دفاع از جلو را آموزش دهیم تا رقبای اجازه بازی سازی و حمله پیدا ننمایند.

وی گفت: نزدیک به 21 جلسه تمرین داشتیم و بعضی روزها صبح و بعد ازظهر تمرین داشتیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که قطعا تاثیرگذار است و باید تغییراتی در بچه ها ایجاد شده باشد که می بینیم این اتفاق اتفاق افتاده است.

مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان افزود: خود بازیکنان از شرایط و تغییرات ایجاد شده راضی هستند، با توجه به اینکه توانستند فشار تمرینات را تحمل نمایند، کیفیت کاری آنها بالا رفته است و نمی توان تفاوت رجحان بین بازیکنان قائل شد که بگویم این بازیکن از دیگری بالاتر است؛ حدود 13 بازیکن یک دست داریم که همگی باکیفیت تمرین می نمایند.

وی در مورد بازی مقابل اهورا بهبهان از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال، گفت: فیلم چند بازی اخیر تیم اهورا را دیدیم و بررسی خوبی از این تیم داریم، تیمی است که بیشتر در دفاع و ضدحمله خوب کار می نماید، در بحث فرار از پرس آنها، بعضی نکات را پیدا و برای آنها برنامه ریزی کردیم و امیدوارم در بازی با اجرای آنها در زمین به نتیجه برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید