شروع عملیات اجرایی دو هتل 5 ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین

به گزارش وبلاگ قطب نما، عملیات اجرایی هتل 5 ستاره شرکت هتل سازان شاهین آساسیا و هتل پنج ستاره اریکه آپادانا در استان قزوین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع شد.

شروع عملیات اجرایی دو هتل 5 ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین

هتل آساسیا و اریکه آپادانا روز چهارشنبه 7 مهرماه هم زمان با سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قالب سی و یکمین سفر استانی دولت به استان قزوین، کلنگ زنی شد.

محل اجرای پروژه هتل اریکه آپادانا در کیلومتر 2 جاده قزوین-الموت، نرسیده به پل اتوبان است، این هتل در زمینی به مساحت 293600 مترمربع با زیربنای 19172 متر مربع ساخته خواهد شد.

هتل اریکه آپادانا در 9 طبقه، 120 اتاق، 300 تخت فضاهای پیش بینی شده در قالب فضاهای اقامتی، تالار پذیرایی، رستوران، استخر، سونا،جکوزی، فضای ورزشی و ... ساخته خواهد شد. با افتتاح این هتل برای 150 نفر شغل ایجاد می گردد.

هتل 5 ستاره آساسیا در زمینی به مساحت 7990 مترمربع و با زیربنای 15000 متر مربع ساخته می گردد. این پروژه در 6 طبقه، 70 اتاق، 150 تخت و فضاهای اقامتی، استخر، سونا، جکوزی، تالار پذیرایی، رستوران، فضای بازی و ... احداث خواهد شد.

هتل ایرانیان نیز در استان قزوین (تبدیل هتل دوستاره به سه ستاره) با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد. این پروژه در زمینی به مساحت 3935 مترمربع و با زیربنای 494 مترمربع افتتاح شد.

پروژه هتل ایرانیان در سال 91 تحت عنوان مجتمع گردشگری با فضاهایی شامل هتل دو ستاره (9 اتاق)، استخر، حمام سنتی، آتلیه عکاسی، KFC، فود کورت، تالار پذیرایی، آرایشگاه، مهد کودک و ... فعالیت خود را شروع کرد و در سال 95 طرح توسعه خود را تحت عنوان تبدیل هتل دو ستاره (تخریب نیمی از هتل) به هتل سه ستاره (27 اتاق)، طی 2/5 ماه به انجام رساند.

مجموع اتاق ها پس از بهره برداری به 33 اتاق و 85 تخت افزایش یافت و با بهره برداری از این پروژه اشتغال 90 نفر فراهم شده است.

فاز 2 مجتمع گردشگری تالار شهر در زمینی به مساحت 20000 مترمربع و زیربنای 4500 مترمربع احداث شد. فضاهای موجود در پروژه شامل استخر، دایو، حمام سنتی، سونا، جکوزی و سرسره آبی است و فاز اول پروژه با کاربری پذیرایی، شامل سفرهخانه سنتی، فست فود، رستوران مدرن و تالار در سال 94 افتتاح و به بهره برداری رسیده است. اندازه اشتغال این پروژه 100 نفر و مدت اجرای پروژه 60 ماه با حجم سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال بوده است.

مجتمع خدماتی رفاهی بافه نیز در استان قزوین با دستور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به وسیله ویدئو کنفرانس و به وسیله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد. مجتمع خدماتی رفاهی بافه در زمینی به مساحت 24300 و زیربنای 4200 مترمربع شامل رستوران مدرن، رستوران سنتی، فست فود، رستوران vip ، جایگاه سوخت و واحدهای فروشگاهی و رفاهی ایجاد شده است. بعلاوه با اجرای این پروژه برای 120 نفر ایجاد اشتغال شده است.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "شروع عملیات اجرایی دو هتل 5 ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی دو هتل 5 ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید