افتتاح پست بانک در بخش نصرت اباد

به گزارش وبلاگ قطب نما، اولین شعبه پست بانک در نصرت آباد به بهره برداری رسید.

افتتاح پست بانک در بخش نصرت اباد

تا سرانجام سال 8 باجه تازه پست بانک در استان افتتاح خواهد شد.

حسین زهی نماینده مردم خاش نصرت اباد و کورین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نصرت اباد اولین شهر استان خواهد بود که دوبانده است اضافه کرد: تا دهه فجر سال جاری تمام مسیر زاهدان نصرت اباد دوبانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی از شرکت های راه سازی، طلب بالای 100 میلیارد تومانی از دولت هم دارند، اما همچنان مشغول فعالیت هستند که جای قدردانی دارد

نماینده مردم خاش نصرت اباد و کورین بعلاوه با اشاره به خسارات باران ها و سیل به بخش های زیر ساخت نصرت اباد گفت: در سیل چند ماه اخیر بیش از 220 دهنه پل در حال بازسازی هستند که تا دوهفته دیگر کار بازساری ان ها به اتمام خواهد رسید.

حسین زهی بعلاوه گفت: با توجه به اینکه تونل نصرت اباد تنها مسیر تردد بین استانی این استان به مرکز کشور است و دسترسی به کنار گذر در صورت بروز حوادث ندارد، احداث کنار گذر کندرو با پیمانکار منعقد و یک باند کنار گذر کندرو در این محدود ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد هم اکنون بیش از هزار میلیارد تومان تنها برای بخش راهسازی نصرت اباد هزینه شده است.

نماینده خاش نصرت اباد و کورین گفت ادارات با انتقال حساب های خود به این پست بانک می توانند در گردش مالی یاری خوبی برای این پست بانک باشند

معاون پست بانک استان هم در این خصوص گفت: تمام خدمات بانکی از جمله پرداخت قبوض افتتاح حساب دریافت یارانه حقوق می تواند در این شعبه انجام گردد.

شهنوازی گفت: تا سرانجام سال 8 باجه تازه پست بانک در سطح استان افتتاح خواهد شد.

وبلاگ قطب نما سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح پست بانک در بخش نصرت اباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پست بانک در بخش نصرت اباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید