ایران ایر باز هم مشکل آفرید؛ تاخیر بیش از 9 ساعت پرواز نجف به تهران

به گزارش وبلاگ قطب نما، تسنیم نوشت: روز چهارشنبه ساعت 17:35 دقیقه پروازی به شماره 5318 (شرکت هواپیمایی ایران ایر) قرار بود از نجف به مقصد تهران حرکت کند که بالاخره با تاخیر بیش از 9 ساعت این پرواز حدود ساعت دو بامداد انجام می گردد.

ایران ایر باز هم مشکل آفرید؛ تاخیر بیش از 9 ساعت پرواز نجف به تهران

طبق اطلاعات بدست آمده در ساعت 20:00 مسئولان ایران ایر پس از 3 ساعت تاخیر اعلام می نمایند که پرواز به زودی انجام خواهد شد، اما پس از گذشته چند ساعت از این وعده هیچ خبری نمی گردد.

مسافران این پرواز تقریبا 9 ساعت بلاتکلیف بودند تا اینکه بالاخره در ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه پروازی که قرار بود روز چهارشنبه انجام گردد، به سمت تهران حرکت می نماید.

تاخیر در پرواز شرکت ایران ایر در حالی اجرا شده که به گفته مسافران تمام پرواز های نجف به تهران به وسیله سایر شرکت های هواپیمایی یا سر وقت یا با تاخیر یک ساعت انجام می شد.

نابسمانی در پرواز های شرکت ایران ایر مسبوق به سابقه است؛ به گونه که در تاریخ 8 مرداد یک پرواز از نجف به مقصد تهران به وسیله این شرکت هواپیمایی اجرا شده که قیمت بلیط ها تا 4 میلیون اختلاف داشته است.

طبق اخبار بدست امده در این پرواز بعضی مسافرین بلیط را با قیمت 5 میلیون و 400 هزار تومان خرید و بعضی دیگر تا قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان هم تهیه کرده اند.

عدم پاسخگویی مسئولان ایران هم نسبت به تاخیر ها و هم نحوه فروش بلیط ها می طلبید تا مسئولان مربوط از جمله شخص وزیر و سازمان هواپیمایی کشور با اتخاذ تداببری مانع بروز چنین مشکلاتی شوند.

گفتنی است همین حد از تاخیر شگفت انگیز همان روز در پرواز تهران به نجف هم اتفاق افتاده و پرواز ساعت 15 با تاخیری حدود ده ساعت بامداد روز بعد به مقصد نجف پرواز کرده است.

امید است شرکت هواپیمایی ایران ایر که نمایندگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است با تدابیری اقداماتی را در شأن نام بلند ایران و مسافران بیاندیشد.

منبع: فرارو

به "ایران ایر باز هم مشکل آفرید؛ تاخیر بیش از 9 ساعت پرواز نجف به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران ایر باز هم مشکل آفرید؛ تاخیر بیش از 9 ساعت پرواز نجف به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید