ایرباد بی سیم پوکو پادز با 30 ساعت شارژدهی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ قطب نما، پوکو در این ایرباد خود از درایور های 12 میلی متری استفاده نموده است و آن را با قیمت 15 دلار می فروشد.

ایرباد بی سیم پوکو پادز با 30 ساعت شارژدهی معرفی گردید

پوکو در رویدادی در هند از ایرباد بی سیم ارزان نوی به نام پوکو پادز (Poco Pods) رونمایی کرد. این ایرباد از درایور های 12 میلی متری بهره می برد و از استاندارد IPX4 پشتیبانی می نماید.

مشخصات و قیمت ایرباد بی سیم پوکو پادز

پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث 5.3 استفاده نموده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت زمان تأخیر 60 میلی ثانیه ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می نماید. این ایرباد بعلاوه از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می برد.

پوکو Pods از کنترل های لمسی پشتیبانی می نماید که به کاربران اجازه می دهد تماس ها و پخش موسیقی را کنترل نمایند. شما برای پاسخ به تماس ها یا پخش/اجرای موسیقی باید دوبار روی پادز ضربه بزنید. با سه بار ضربه روی هرکدام از گوشی های این ایرباد می توانید تماس را رد کنید یا به آن خاتمه دهید. بعلاوه با این کار می توانید به آهنگ بعدی بروید.

پوکو اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری خود ایرباد و بعلاوه کیس قابل شارژ آن منتشر ننموده است، بااین حال طبق اعلام این شرکت، Poco Pods با یک بار شارژ تا 30 ساعت شارژدهی دارد. مسلماً این مقدار شارژدهی همراه با استفاده از کیس امکان پذیر می گردد. علاوه براین، با 10 دقیقه شارژ، می توان تا 90 دقیقه آهنگ گوش داد.

باید به این موضوع اشاره نمود که این ایرباد تقریباً همان ردمی بادز 4 اکتیو با برندی نو محسوب می گردد. درحالی که محصول ردمی قیمتی برابر 17 دلار در هند دارد، ایرباد پوکو پادز با قیمت 15 دلار به فروش می رسد. اگرچه این محصول در بازار هند معرفی شده است، اما انتظار می رود در بازار جهانی هم عرضه گردد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "ایرباد بی سیم پوکو پادز با 30 ساعت شارژدهی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرباد بی سیم پوکو پادز با 30 ساعت شارژدهی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید