این برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی اجرای ویدیوئوهای آیفون را به چیزهای دلپذیر و عجیبی تبدیل می نماید

به گزارش وبلاگ قطب نما، شرکت هوش مصنوعی Runway پشتیبانی از ویدیو های 15 ثانیه ای فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را به یک برنامه iOS اضافه نموده است و به کاربران این امکان را می دهد تا اجزای ویدیو های گرفته شده به هر چیزی که دوست داشته باشند، تبدیل نمایند.

این برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی اجرای ویدیوئوهای آیفون را به چیزهای دلپذیر و عجیبی تبدیل می نماید

در ماه مارس، این شرکت اولین شرکتی بود که یک ژنراتور هوش مصنوعی متن به ویدئو را در اختیار عموم قرار داد و اخیراً این فناوری را برای پشتیبانی از ویدئو های فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی 15 ثانیه ای، توسعه داده.

این تصاویر البته خیلی واقعی به نظر نمی رسند، اما آنقدر جذابیت دارند که بر تعداد علاقه مندان شرکت بیفزایند.

اطمینان می دهیم که آینده فراوری محتوا برای کاربران در دسترس، قابل کنترل و توانمند باشد. ما معتقدیم که تکنیک های یادگیری عمیق که در محتوای سمعی و بصری اعمال می شوند، هنر، خلاقیت و ابزار های طراحی را برای همواره تغییر خواهند داد.

به نظر می رسد ما وارد دوره ای شده ایم که تبدیل متن به عکس و ویدئو، پاک کردن اشیاء از ویدیو، اضافه کردن اجزایی به آن، افزودن بوکه به یک ویدیو، یا متحرک کردن تصاویر ثابت دیگر چیزهایی بسیار روتینی خواهند شد.

اکنون Runway دسترسی به فناوری خود را به وسیله یک برنامه iOS - به نام RunwayML - آسان تر نموده است.

شیوه کار این است که یک ویدئو می گیرید و بعد با دستور متنی، تصویری اصلی را به چیز کاملا متفاوتی تبدیل می کنید. این برنامه از مدل Gen-1 تصویر به ویدئو Runway استفاده می نماید، نه از نرم افزار متن به ویدئو Gen-2.

این اپلیکیشن و ویژگی نو فراوری ویدیو با هوش مصنوعی 15 ثانیه ای برای همه رایگان است، برای حذف واترمارک ها از نسل های ویدیویی تکمیل شده هوش مصنوعی باید هزینه ای بپردازد.

برنامه RunwayML برای دانلود از اپ استور اپل در دسترس است.

به این ویدئو نگاه کنید تا به نحوه کار اپلیکیشن آشنا بشوید:

منبع: یک پزشک

به "این برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی اجرای ویدیوئوهای آیفون را به چیزهای دلپذیر و عجیبی تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی اجرای ویدیوئوهای آیفون را به چیزهای دلپذیر و عجیبی تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید