این گیاه آپارتمانی همواره سبز است

به گزارش وبلاگ قطب نما، معمولا گیاهان آپارتمانی به گونه ای هستند که در هر فضایی با هر سبک دکوراسیونی معجزه می نمایند و زیبایی چشم گیری به آن می دهند.

این گیاه آپارتمانی همواره سبز است

وجود گیاه و گلدان در هر خانه فواید و مزایایی به همراه دارد که کم و بیش با آن آشنا هستید. رنگ سبز گیاهان هارمونی بسیار خوبی با فضا و دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می نماید. در این مطلب از وبلاگ قطب نما به معرفی گیاهان آپارتمانی همواره سبز می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی همواره سبز

این گیاهان در طول چهار فصل سال تغییر ظاهری زیادی ندارند و در مقابل گرما، سرما و کم آبی مقاوم هستند. در ادامه با این گیاهان آشنا شوید.

آگلونما

این گیاه در زمره گیاهان آپارتمانی با نگهداری آسان قرار می گیرد. ظاهر زیبای آگلونما به خاطر ساقه کوتاه و برگ های نیزه ای شکلی است که طول آن ها به 25-30 سانتی متر هم می رسد. این گیاه مقاومت عجیبی به سایه و خشکی دارد که از این رو می تواند در دسته گیاهان همواره سبز مقاوم هم قرار بگیرد.

برگ انجیری از گیاهان آپارتمانی همواره سبز

گیاه برگ انجیری یا پنیر سوئیسی با برگ های بسیار پهن و بریدگی عمیقی که در آن ها مشاهده می گردد، یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی همواره سبز دلربایی است که می توانید در فضای منزل خود پرورش دهید. گیاه برگ انجیری جزو گیاهان همواره سبز رونده (بالا رونده) به شمار میرود که مقدار نسبتا بزرگی دارد و از آن برای تقسیم کردن اتاق ها و ایجاد فضاهای خصوصی در ادارات و منازل استفاده می گردد.

بگونیا

این گیاه برای نگهداری در فضای داخل خانه گزینه بسیار خوبی است. اغلب افراد از بگونیا به عنوان گیاه یک ساله نام می برند، علت این است که نگهداری از این گیاه کمی حساس است و اغلب به علت نگهداری ناصحیح بیشتر از یک سال دوام نمی آورند. بیش از 2000 گونه متفاوت از بگونیا در حال حاضر شناخته شده است.

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی همواره سبز

یکی از برترین گیاهان آپارتمانی همواره سبز سانسوریا است که به خاطر زیبایی و فوایدی که دارد جزو گیاهان آپارتمانی گران قیمت به شمار میرود. البته سانسوریا دارای کیفیت های متفاوتی است که می تواند در قیمت این گیاه نقش به سزایی داشته باشد. سانسوریا یکی از گیاهانی است که ناسا برای تصفیه هوای فضاپیماهای خود از آن استفاده می نماید.

پتوس

این گیاه یکی از گیاهان چهار فصل باغچه ای است که در فضای داخلی منزل هم بسیار زیبا جلوه می نماید. این گیاه همواره سبز بالارونده به دور میله یا ستون نمی چسبد اما با مسیر دهی درست می تواند فضای بسیار زیادی را متعلق به خود کند. ممکن است ریشه گیاه با نوک آن چندین متر فاصله داشته باشد.

دراسنا از گیاهان آپارتمانی همواره سبز

اگر در پی یک گیاه آپارتمانی با ظاهری متفاوت هستید، دراسنا برترین گزینه است. این گیاه به علت داشتن برگ های سبز تیره و بزرگ و نوک تیز به درخت اژدها معروف است که در دسته گیاهان آپارتمانی همواره سبز قرار می گیرد. دراسنا جزو گیاهان گلدانی مخصوص حیاط به شمار نمی رود اما مقاومتش در مقابل تغییرات دمایی بالا است که می توان آن را در زمره گیاهان همواره سبز برای بالکن قلمداد کرد.

منبع: پیام دلتا

به "این گیاه آپارتمانی همواره سبز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاه آپارتمانی همواره سبز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید