بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان

به گزارش وبلاگ قطب نما، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر شده، بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان صورت گرفت.

بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان

عطا حسن پور امروز هشتم فروردین گفت: با بهبود وضعت جوی در استان و شروع دور دوم مسافرت های نوروزی، روند افزایشی بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان شروع شده است.

او اضافه نمود: در روز گذشته 9 هزار و 83 نفر از قلعه تاریخی فلک الافلاک بازدید داشته اند و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این آمار بازدید هفت هزار و 906 نفر بوده است.

این مسئول اضافه نمود: قلعه فلک الافلاک به عنوان یکی از جاذبه های پرمخاطب گردشگری در لرستان و کشور، روزانه با حجم بالای بازدید کنندگان و علاقمندان همراه بوده که امیدواریم در روزهای آینده شاهد روند رو به رشد بازدید از این اثر تاریخی باشیم.

او توضیح داد: از 25 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین جاری 58 هزار و 473 نفر از این اثر تاریخی در مرکز استان بازدید داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه های طبیعی استان نیز اظهار کرد: آبشار و روستای گردشگری بیشه به عنوان دومین جاذبه پرمخاطب استان در روزهای گذشته بوده است.

حسن پور گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه، امیدواریم در آینده نزدیک و با نهایی کردن این پرونده، شاهد توسعه گردشگری و افزایش گردشگران داخلی و خارجی در این جاذبه طبیعی و توریستی باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه نمود: آثار و خانه های تاریخی استان، موزه ها و اماکن مذهبی لرستان نیز مورد استقبال و توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

او در ادامه گفت: برای تسهیل خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، اپلیکیشن لرستان سفر برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیط به وسیله اپلیکیشن ها و تارنمای تهیه بلیط به آدرس اینترنتی http://bilit.tafrihati.com فراهم شده است.

منبع: همگردی

به "بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 58 هزار و 473 نفر از قلعه فلک الافلاک لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید