بیل را دیدار کنید! نایکی رباتی را در فروشگاه خود به کار گرفته که می تواند کفش های قدیمی شما را در 45 دقیقه تعمیر کند

به گزارش وبلاگ قطب نما، حتی اگر در حال حاضر یک جفت کفش ورزشی راحت و شیک داشته باشیم، اغلب همه ما یک جفت کفش در خانه داریم که فرسوده شده اند و ما به خاطر از دست دادن آن ها ناراحت هستیم. آنها را نه دور می اندازیم و نه می پوشیم.

بیل را دیدار کنید! نایکی رباتی را در فروشگاه خود به کار گرفته که می تواند کفش های قدیمی شما را در 45 دقیقه تعمیر کند

اکنون، نوترین نوآوری نایکی می تواند به افزایش عمر کفش های مورد علاقه شما یاری کند.

این غول مد از روبات نوی به نام Bot Imitated Longevity Lab (BILL) در نایکی تاون لندن رونمایی نموده که برای تمیز کردن و تعمیر کفش ها طراحی شده است.

مردم برای مراقبت از کفش های مورد علاقه خود تمام کوشش خود را می نمایند. تعمیر یک محصول راهی برای افزایش حافظه ما با یک محصول است. نایکی BILL را ابزاری برای انجام این کار می داند

Bill از محصولات پاک نماینده مبتنی بر آب و تکه های پلی استر بازیافتی استفاده می نماید تا زندگی نوی را به کفش های قدیمی ببخشد.

در حال حاضر می تواند عمر چهار کفش محبوب نایکی را افزایش دهد - Air Force 1s، Air Jordan 1s، Space Hippie 01s و Nike Dunks.

مشتریان می توانند از این ربات در شهر نایکی لندن بازدید نمایند، جایی که کفش های آنها در دستگاه گذاشته می گردد.

این ربات ابتدا یک مدل دیجیتالی سه بعدی از کفش ایجاد می نماید تا قسمت هایی که احتیاج به تمیز کردن رویه، دیواره های کناری و زیره دارند، شناسایی کند.

سپس، بیل دست به کار می گردد و فرآیند تمیز کردن عمیق را با استفاده از محصولات پاک نماینده مبتنی بر آب و برس های چرخشی به سبک کارواش شروع می نماید.

نایکی در بیانیه ای شرح داد: خوانش های دیجیتالی پیشرفته به BILL یاری می نماید تا از دقت رباتیک برای مراقبت از نقاطی که کفش شما بیشتر به تمیزکاری احتیاج دارد استفاده کند.

هنگامی که کفش ها زیبا و تمیز شدند، مشتریان م توانند تکه هایی را برای ترمیم قسمت های ساییدگی رویه کفش خود انتخاب نمایند.

در نهایت، یک آستر نو و توری های ساخته شده از مواد بازیافتی اضافه می گردد.

آقای مورفی راینهرتز می گوید: روبات ها می توانند کارهایی را انجام دهند که انجام آن ها با دست سخت است، اما وقتی از ربات به عنوان بخشی از فناوری بازیافت استفاده می کنیم، همچنان می خواهیم این خدمات شخصی باشد.

این سرویس در سراسر سپتامبر در Nike Town لندن در دسترس خواهد بود،بعد از آن نایکی تصمیم بگیرد که آیا آن را در فروشگاه های دیگر در سراسر دنیا عرضه کند یا خیر.

این اولین باری نیست که نایکی از یک فناوری آینده نگر رونمایی می نماید - در سال 2019، این برند کفش های کتانی خود را به سبک مارتی مک فلای روانه بازار کرد.

Nike Adapt BB به طور خاص برای بسکتبال طراحی شده است و به طور اتوماتیک با فشار دادن دکمه روی خود کفش یا به وسیله تلفن هوشمند سفت یا شل می گردد. این محصول در ابتدا فقط در ایالات متحده با قیمت 350 دلار فروخته شد.

منبع: یک پزشک

به "بیل را دیدار کنید! نایکی رباتی را در فروشگاه خود به کار گرفته که می تواند کفش های قدیمی شما را در 45 دقیقه تعمیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل را دیدار کنید! نایکی رباتی را در فروشگاه خود به کار گرفته که می تواند کفش های قدیمی شما را در 45 دقیقه تعمیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید