تجربه آرامشی بی بدیل در سواحل معروف سیدنی

به گزارش وبلاگ قطب نما، یکی از نقاط جذاب و پرطرفدار در صنعت گردشگری سواحل زیبای شنی و صخره ای است که بسیاری از توریست ها برای آرامش خاطر و استراحت یا انجام تفریحات آبی آن ها را انتخاب می نمایند. کشورهایی که دارای سواحل طولانی هستند، با ایجاد امکانات اقامتی و رفاهی به شدت برای جذب توریست رقابت می نمایند و سعی در کشاندن گردشگران به سمت شهرهای ساحلی خود دارند. در این میان کشور استرالیا با داشتن صد ساحل در شهر سیدنی در این صنعت پیشتازی می نماید و مقصد سفر عشاق دریا و ورزش های آبی است. اما بسیاری از معروف ترین سواحل سیدنی به راحتی قابل دسترس نیستند و رسیدن به آن ها با مشکلاتی همراه است. در ادامه قصد داریم به معرفی تعدادی از سواحل معروف سیدنی بپردازیم. اگر از علاقمندان شهرهای ساحلی دنیا هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

تجربه آرامشی بی بدیل در سواحل معروف سیدنی

ساحل لیتل کانگ ونگ (Little Congwong Beach)

زیبایی بی نظیر این مورد از سواحل سیدنی مورد تحسین هر گردشگری است که لختی در این منطقه بی نظیر توقف نموده و در آن استراحت نموده است. ساحلی بی نهایت آرام در کنار محیطی محبت آمیز، صفاتی است که می توان برای ساحل لیتل کانگ ونگ به کار برد. می توانید از شنای رایگان در دریای آبی این مورد از معروف ترین سواحل سیدنی لذت ببرید.

ساحل کوجه (Coogee Beach)

رستوران های شیک در کنار غرفه های متعدد عرضه پیتزا و سرو نوشیدنی های عالی از امکاناتی است که می توانید هنگام استراحت در ساحل کوجه از آن بهره مند شوید. جاده کوجه، در کنار این مورد از سواحل سیدنی منتهی به اقیانوس به خاتمه می رسد و مسیری نواری شکل را جلوی دید شما می گذارد که صدای امواج آن، زیباترین موسیقی است که به گوشتان خواهد رسید.

ساحل میلک (Milk Beach)

یکی از قشنگترین مناظر ساحلی شهر سیدنی را می توانید در امتداد جاده ووکلوز ببینید و آن را در خاطرات خود ثبت کنید. این جاده که در پشت کاخ مشهور استریکلند قرار گرفته است، به منطقه Vaucluse مشهور است، به شما دید نمایی از پل های سیدنی و ساختمان اپرا می دهد. در این مورد از سواحل معروف سیدنی به دلیل قرار دریافت در مناطق مسکونی با خانواده های بسیاری روبرو می شوید که همانند شما از قدم زدن بر روی شن های ساحلی لذت می برند.

ساحل لیتل بی (Little Bay Beach)

خلیجی با برآمدگی های سنگی که در عین کوچکی پر از تصاویری است که شاید شبیه آن را در کارت پستال ها یا نقاشی های رنگ روغن دیده باشید. این خلیج دنج و آرام حتی در پر توریست ترین ماه های سال هم خلوت و آرام است. پس، اگر قصد دارید رنج زندگی مدرن شهری را با دیدن مناظری بکر و شنیدن صدای برخورد امواج به سنگ های بزرگ از تن به در کنید، این مورد از سواحل معروف سیدنی همان جایی است که به آن نیاز دارید.

ساحل بالمورال (Balmoral Beach)

بسیاری از گردشگران بعد از دیدن باغ وحش شهر سیدنی در بندر میانه ساحلی شمالی، برای گذراندن لحظات عصرگاهی خود قدم به ساحل بالمورال می گذارند و از دیدن منظره آب و غروب دلپذیر آفتاب لذت می برند. به دلیل وجود خانواده های زیادی که به این مورد از سواحل سیدنی می آیند، غذاخوری های بسیاری را می توانید در بالمورال پیدا کنید که با کیفیتی مطلوب، شام خوش طعمی را به شما در این مورد از معروف ترین سواحل سیدنی عرضه خواهند داشت.

ساحل مانلی (Manly Beach)

اگر قصد دارید سوار کشتی شوید و گشت و گذاری در اطراف شهر سیدنی داشته باشید، باید خود را به مانلی، یکی از زیباترین سواحل شهر سیدنی برسانید. قدم زدن بر روی اسکله نواری شکل این منطقه هم از دیگر تفریحات رمانتیک این بخش بوده که در کنار نوشیدنی های عالی، ناهارهای خوش طعم و اقامتگاه های فوق العاده، مانلی را منحصر بفرد نموده است. در بین مردم این منطقه این جمله رواج دارد که اگر می خواهید در زندگی خود یک نویسنده را از نزدیک ببینید، سری به ساحل زیبای مانلی بزنید.

ساحل گاریه (Garie Beach)

اگر جاده ساحلی شهر سیدنی استرالیا را ادامه بدهید و از پارک ملی سلطنتی این منطقه بگذرید، به یکی از دیدنی ترین و آرامش بخش ترین سواحل جنوبی خواهید رسید. گاریه محوطه ای است پر از گردشگر، نسبتا آرام و دارای دیدنی هایی که جذابیت فراوانی دارند.

ساحل استور (Store Beach)

اگر به دنبال ساحلی هستید که خلوت تر از ساحل مانلی باشد، می توانید جاده مانلی را ادامه بدهید، به استور برسید و مستقیم با آب در تماس باشید. در این مورد از سواحل معروف سیدنی باید با قایق های پارویی به اطراف بروید و از نوشیدن قهوه و غذاهای بسته بندی شده لذت ببرید.

ساحل تاماراما (Tamarama Beach)

صخره های تنومند در کنار ساحل کوچک اما زیبا و دیدنی تاماراما، مکانی است که گردشگران از شنا کردن در آن لذت می برند. جالب است بدانید که غالب توریست ها این منطقه زیبا و شنی را برای برنزه کردن انتخاب می نمایند.

ساحل بوندی (Bondi Beach)

خانه های شیک و مجلل شهر غالبا در ساحل دیدنی و شیب دار بوندی قرار دارند. این منطقه بسیار مشهور معمولا با خیل عظیمی از گردشگر روبرو بوده و محلی است برای آشنایی با فرهنگ و افراد مختلف از کشورهای گوناگون. مکان های عمومی ساخته شده جهت رفاه حال گردشگران در این بخش بسیار زیاد بوده و می توانید با استفاده از آن ها از دیدن پس زمینه زیبای دریای آبی و درخشان، تصاویری بی نظیری در ذهن خود حک کنید.

ساحل فرش واتر (Freshwater Beach)

در جوار ساحل مانلی یکی از جذاب ترین سواحل شهر سیدنی قرار گرفته است که به نام فرش واتر مشهور است. رنگ آبی سیر این منطقه در کنار صخره های عظیمی که می توانید صعود از آن ها را تجربه کنید، از دیگر تفریحاتی است که می توانید در این بخش تجربه کنید. میل کردن برگرهای بزرگ مخصوص فرش واتر هم برای کسانی که عاشق برگر هستند، از ویژگی های این منطقه دیدنی محسوب می گردد.

ساحل پالم (Palm Beach)

اگر چهل و پنج دقیقه از ساحل سی بی دی (CBD) فاصله بگیرید، به منطقه ای می رسید که به آن پالم می گویند. پالم دارای گران قیمت ترین خانه های سیدنی استرالیا است که معمولا اشخاص پول دار در این بخش در حال قدم زدن هستند. به شما خوردن غذا در بین افراد محلی را پیشنهاد می کنیم. ضمناً پالم معمولا محلی است که می توانید افراد سرشناس و مشهور را در آن ببینید.

منبع: همگردی

به "تجربه آرامشی بی بدیل در سواحل معروف سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه آرامشی بی بدیل در سواحل معروف سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید