تویوتا هایلوکس هیدروژنی معرفی شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، تویوتا هایلوکس هیدروژنی با موتور پیل سوختی و 180 اسب بخار قدرت در نمایشگاهِ حمل و نقل هانوفر آلمان رونمایی شد و تنها دو نسخه از آن تولید شده است.

تویوتا هایلوکس هیدروژنی معرفی شد

وبلاگ قطب نما - الهام زهره وند: نسل آینده تویوتا با رونمایی از نسخه تویوتا هایلوکس هیدروژنی در نمایشگاه هانوفر آلمان رونمایی شد.

در نمایش هایلوکس هیدروژنی ، تویوتا به خبرنگار وبلاگ قطب نما گفت که از این خودرو تنها دو نسخه تولید شده، و یکی از آنها در نمایشگاهِ صنعت حمل و نقل هانوفر به نمایش گذاشته شده است و این نسخه از وانت هنوز تحقیقاتی است.

تویوتا به وبلاگ قطب نما گفت که نسخه دو دیفرانسیل آن را نیز خواهند ساخت.

موتور پیل سوختی تویوتا هایلوکس هیدروژنی در جلو خودرو است. هیدورژن در واحد پیل سوختی به برق و بخار آب تبدیل می شود. الکتریسیته در موتور خودرو استفاده، و بخار آب از خودرو خارج می شود. تقریبا نزدیک به 180 اسب بخار قدرت موتور الکتریکی خودرو است که به محور جلو منتقل می شود.

یک مخزن یا چند مخزن هیدروژن در کف خودرو قرار می گیرد. و هیدروژن در این مخزن ها در دمای منفی 250 درجه سانتیگراد به صورت مایع نگهداری می شود.

این محل قرارگیری مخازن هیدروژن کمی خطرناک به نظر می رسد. در این باره، به امین آزاد خبرنگار وبلاگ قطب نما گفتند که ما امنیت آن را تامین و تضمین خواهیم کرد.

خیلی راه مانده، تا این تکنولوژی توسعه پیدا کند؛ هم بسیار گران است و هم تردیدهای زیادی درباره امنیت آن وجود دارد.

منبع: بیت ران

به "تویوتا هایلوکس هیدروژنی معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا هایلوکس هیدروژنی معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید