جانی دپ بار دیگر در دادگاه مغلوب شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، دادگاهی در بریتانیا روز پنجشنبه با کوشش جانی دپ، بازیگر آمریکایی برای ارائه تقاضای تجدیدنظر در حکم صادرشده در خصوص نزاع های او با امبر هرد، همسر سابقش مخالفت کرد.

جانی دپ بار دیگر در دادگاه مغلوب شد

بنا به تصمیم دادگاه احتمال موافقت با درخواست ستاره 57 ساله مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب برای تجدیدنظر در حکم صادره وجود ندارد. جانی دپ قصد داشت حکم صادرشده در رد دادخواستش علیه روزنامه سان را به چالش بکشد. او از این روزنامه که وی را در جریان پوشش ماجرای اختلافاتش با امبر هرد شوهری با دستِ بزن توصیف کرد بود شکایت کرد.

اندرو نیکول، قاضی دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از روزنامه سان ماه نوامبر گذشته ادعاهای این رسانه علیه ستاره هالیوود را از نظر محتوایی درست تشخیص داده بود. طبق حکم دادگاه جانی دپ به همسر سابقش تعرض جسمی نموده بود و سه بار نیز باعث شده بود که امبر هرد برای جانش احساس خطر کند.

وکلای مدافع جانی دپ هفته گذشته در جلسه استماع دادگاه مدعی شده بودند که اندرو نیکول منصفانه به شکایت موکلشان از روزنامه سان رسیدگی ننموده است. آنها همچنین تاکید نموده بودند که امبر هرد شاهد قابل اعتمادی برای دادگاه محسوب نمی گردد.

جانی دپ و امبر هرد در جریان فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب در سال 2011 با یکدیگر آشنا شدند. آنها ماه فوریه سال 2015 در لس آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. امبر هرد یک سال بعد درخواست طلاق از جانی دپ را ارائه کرد و طلاق آنها از سال 2017 جنبه رسمی پیدا کرد.

هر دو نفر تابستان گذشته در جریان جلسات دادگاه یکدیگر را به فریبکاری، خشونت خانگی و کوشش برای کنترل دیگری در طول دوره ازدواجشان متهم کردند.

منبع: فرارو

به "جانی دپ بار دیگر در دادگاه مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانی دپ بار دیگر در دادگاه مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید