حمایت از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی در اولویت ایمیدرو است

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس ایمیدرو گفت: حمایت از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی مورد احتیاج کشور از هپکو در اولویت برنامه های این سازمان است.

حمایت از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی در اولویت ایمیدرو است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ قطب نما از ایمیدرو، آقای وجیه الله جعفری امروز در نشستی با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه معدن، مدیران ارشد شرکت های ملی صنایع مس، گل گهر و چادرملو و نیز مدیرعامل شرکت هپکو اضافه نمود: تامین ماشین آلات بخش معدن، حمایت از شرکت هپکو، بازسازی ماشین آلات معدنی شرکت های عظیم همچون گل گهر و چادرملو و آنالیز برنامه هپکو برای فراوری و واردات ماشین آلات معدنی، از محور های حمایتی بخش معدن از شرکت هپکو است.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اضافه نمود: همچنین اعلام احتیاج شرکت ملی صنایع مس ایران به هپکو برای خرید بعضی ماشین آلات معدنی، پیشنهاد انجام احتیاج سنجی خانه معدن ایران از معادن کوچک و متوسط در راستای تامین ماشین آلات مورد احتیاج آن ها و نیز حمایت از هپکو از دیگر دستاورد های این نشست است.

در این نشست که مسائل پیش رو در تامین ماشین آلات معدنی و نیز راه چاره ها و برنامه های تامین ماشین آلات توسط هپکو به منظور حمایت از این شرکت مطرح و مورد بحث و آنالیز نهاده شد آقای مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بر احیای شرکت هپکو توسط بخش معدن گفت: سال گذشته 1200 میلیارد تومان از بدهی های این شرکت به صورت تهاتر انجام شد که این اقدام، هپکو را در آستانه شروعی مجدد قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین 53 درصد از سهام شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی و نیز 7 درصد نیز به بانک های تجارت، صادرات و ملت واگذار شد.

آقای علی محمد رفیعی مدیر عامل هپکو نیز برنامه ها و خدمات پس از فروش این شرکت برای تامین احتیاج های بخش معدن در تامین ماشین آلات و تجهیزات را تشریح کرد.

همچنین اردشیر سعدمحمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن آنالیز مسائل موجود و استاندارد های مورد احتیاج ماشین آلات معدنی، گفت: شرکت ملی صنایع مس با انجام سفارش خرید ماشین آلات، از هپکو حمایت خواهد نمود.

آقای محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن نیز با آنالیز بعضی مسائل در تامین ماشین آلات معدنی گفت: به منظور تامین احتیاج معادن کوچک و متوسط و حمایت از هپکو، احتیاجسنجی معادن را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی در اولویت ایمیدرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی در اولویت ایمیدرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید