خبرنگاران رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری ایسنا ، سایت خبرنگاران وابسته به گروه نشریات بین المللی خبر جنوب، روزنامه های شیرازنوین، شهر مردم و عصر مردم به عنوان رسانه های برتر نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس معرفی شدند.

خبرنگاران رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد

وبلاگ قطب نما: طی مراسمی که به منظور تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز برگزار گشت، وبلاگ قطب نما به عنوان رسانه برتر نمایشگاه معرفی گشت.

مراسم تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز، 25 دی ماه در محل دبیرخانه این نمایشگاه واقع در خانه جهانگردی شیراز برگزار گشت.

در این مراسم ایسنا به عنوان رسانه برتر که بیشترین خروجی را از این نمایشگاه داشته است و سایت وبلاگ قطب نما وابسته به گروه نشریات بین المللی خبر جنوب، روزنامه های شیرازنوین، شهر مردم و عصر مردم به عنوان دیگر رسانه های برتر نمایشگاه معرفی گشتند.

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در این مراسم گفت: در برگزاری نمایشگاه از ابتدا یکی از موضوعات مهم بحث رسانه بود که در این زمینه ارتباطات دو سویه ای با رسانه های استان فارس برقرار شد.

احمدرضا نقیب زاده با یادآوری اینکه بودجه نمایشگاه از محل بودجه های دولتی یا حتی خصوصی نبود بلکه به صورت خودکفا برگزار گشت، گفت: نتیجه نمایشگاه رضایتمندی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان بوده است.

وی نمایشگاه سال جاری را نمایشگاهی پیروز ارزیابی کرد و اضافه نمود: یکی از دستاوردهای اصلی نمایشگاه که در پی تقویت آن هستیم، بحث اتحاد و همدلی میان بخش های گردشگری استان بود که این مسئله موجب می گردد تا بتوانیم از ظرفیت های بیشتری برای نمایشگاه سال های آینده استفاده کنیم.

نقیب زاده با ذکر این نکته که نمایشگاه گردشگری با دیگر نمایشگاه ها تفاوت اساسی دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه بدون مشارکت بخش خصوصی غیرممکن است. اگر در برپایی نمایشگاه صرفا نگاه دولتی حاکم باشد و بدون توجه به فعالان این بخش دنبال گردد نتیجه مطلوبی برای استان نخواهد داشت همچنانکه در سال های پیش چنین اتفاقی افتاد.

وی با یادآوری اینکه نمایشگاه گردشگری طی روزهای 13 تا 16 دی ماه جاری در 5 سالن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شیراز برگزار گشت، گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور اقوام ایرانی از کل کشور بودیم. دو سالن نیز برای ارائه صنایع دستی نقاط مختلف کشورمان اختصاص یافته بود.

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی 31 استان کشور در این نمایشگاه ها حضور داشتند. یک سالن هم در اختیار کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس قرار داشت که در آن خودروهای تاریخی، آفرود، کمپرها و خودروهای تازه مسافرتی در معرض دید عموم مردم گذاشته شده بود و در این سالن هم مباحث آموزشی دنبال شد.

نقیب زاده با بیان اینکه در سالن حافظ تأسیسات گردشگری مستقر بودند، گفت: در این سالن حلقه های متنوع گردشگری اعم از ایرلاین ها، اقامتگاه ها، مجموعه های آموزشی و دانشگاهی، گردشگری مذهبی با حضور غرفه های حرم امامین کاظمین(ع) و حرم شاهچراغ(ع) حضور داشتند.

وی با تصریح اینکه در این نمایشگاه برای نخستین بار عتبه کاظمین حضور داشتند، اضافه نمود: نکته قابل توجه این بود که حضور عتبه کاظمین در نمایشگاه گردشگری پارس زمینه ساز آن شد تا سال آینده شاهد حضور سایر عتبات در این نمایشگاه باشیم زیرا مسئولان این عتبه پیشنهاد دادند تا این کار را به صورت داوطلبانه انجام دهند.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبرنگاران رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید