خداحافظی بهنام احسانپور از میادین کشتی

به گزارش وبلاگ قطب نما، آزادکار با سابقه تیم های ملی و دارنده مدال های برنز دنیا و طلای آسیا با انتشار پیامی از میادین قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی بهنام احسانپور از میادین کشتی

به گزارش وبلاگ قطب نما، بهنام احسانپور دارنده مدال برنز دنیا و 2 طلای آسیا پس از 14 سال حضور در رده های مختلف تیم های ملی کشتی آزاد در آستانه 30 سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

احسانپور در 4 دوره رقابت های قهرمانی دنیا 2015، 2016، 2017 و 2019 به عنوان نماینده ایران در وزن 61 کیلوگرم به میدان رفت که حاصل آن یک مدال برنز در رقابت های دنیای 2019 قزاقستان بود.

وی در رده جوانان نیز در 3 دوره رقابت های قهرمانی دنیا در سال های 2010، 2011 و 2012 برای ایران به میدان رفت که حاصل آن یک مدال طلای دنیا در سال 2012 بود. احسانپور در رده نوجوانان نیز مدال های نقره و برنز آسیا را در سال های 2007 و 2008 بر گردن آویخت.

احسانپور سال گذشته در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های دنیای صربستان با شکست مقابل مجید داستان از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

احسانپور در آخرین حضور خود برای افزایش شانس حضور در ترکیب تیم ملی برای المپیک توکیو در رقابت های متئو پلیکونه در وزن 65 کیلوگرم به میدان رفت اما با شکست مقابل رقبا به عنوانی بهتر از هفتمی نرسید.

وی در قسمتی از پیغام خداحافظی خود از میادین کشتی نوشت: اینک و در سرانجام 20 سال کوشش و مبارزه بر روی تشک کشتی، چهارگوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم. آنچه طی این سال ها در خاطرم مانده نه زخم ها و آسیب ها، نه دوری از خانواده و دوستان، نه کم لطفی ها و نامرادی ها، که مهر و عشق شما نازنین مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خداحافظی بهنام احسانپور از میادین کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بهنام احسانپور از میادین کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید